عقاید یک رامین

سلامی به اندازه مرخصی ساعتی

دلم براتون تنگ شده. حالتون خوبه؟ چه خبرا؟ همه چی سرجاشه؟ کسی منو یادش میاد؟

بعدا نوشت: رفتم. نمی‌دونم کی دوباره برمی‌گردم. مواظب خودتون باشین
يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ق.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

سلام...
شما؟!
بیلدیم دااا. 
سفارش کرده بودم بیان از طرف من بنویسن که دلم برای اینجا تنگ شده . دیدین ؟ تو کامنت پست قبلی
سلام :) خوبید؟! خوش میگذره؟ D:
سلام .بد نیستم.  راستشو بخواین اصلا
خوبی گارداش؟!
سلام :)
سلام. بد نیستم. شما خوبی؟
آره من دیدم بقیه رو نمیدونم.
ممنون. :)
یاخچی سیز ؟
ممنون. یاخجیام.
سیز یاخجیسز؟!
صخی هم دلش تنگ شده بود، میگفت: رامین ننه به فدات و از این حرفای صخی طور ..
پیس دییرم.
:)) صخی طور
سلاممو بهش برسونین
سرباز !!!
چطوی عزیزم خوبی ؟ ما که خوبیم امیدوارم حالتون خوب باشه :)))
بد نیستم خوبم نیستم. شما خوبی ؟
شما کی هستی؟ من که یادم نمیاد اصن '_' :دی
بقول دوستان قدیم :
من مرد تنهای ظهرم 
:))
دیر رسیدم یعنی؟ :|
خدا پشت و پناهت آقارامین! ان الله مع الصابرین علی السربازی! ؛)
نه هستم هنوز :)
خدا خودش کمک کنه
عه! خب خداروشکر.
(دستش را می‌زند زیر چانه)
خبببب دیگه چه خبررر؟ :))

خوبین؟
تونستین به شرایط عادت کنین؟ :)
اسیر شدم. هیچی مثل اسیری بد نیست. 
اسیر شدیم بخداا ( با لحن پرویز)
بد نیستم
کم و بیش آره. 
من وقتی اومدم خوابگاه فهمیدم چرا سربازها غمگینن. اینجا با اینکه هرلحظه امکانش هست بری خونه، می‌تونی بری بگردی و کلا خوش می‌گذره، بازم دلت می‌گیره. واسه همین دیگه به سربازهامون نمی‌گم غصه نخور. فقط می‌تونم بگم می‌فهمم. و باید صبر کنیم تا خلاص شیم. احتمالا داشتن دوستان خوب می‌تونه گذر زمان رو مطلوب‌تر کنه. :)

ایشالا زودی بگذره. پسرعمهٔ من وقتی رفت سربازی داشت می‌کشت خودش رو. هی می‌گفت تموم نمی‌شه و... . خون به جیگرمون کرد از بس نالید. :| و آخر آذر تموم می‌شه خدمتش. می‌گذره به هرحال :))
بدیه سربازی به اینه که اختیار رو از آدم می‌گیره درحالیکه انسان یه انسان مختاریه. این تناقض بشدت روحو فرسوده میکنه. دوست خوبی وجود نداره ...

ممنون :)
درسته...

کم کم پیدا می‌شه. هنوز اولشه. احتمالا اولین روز مدرسمون هم فکر نمی‌کردیم با هیچ‌کدوم از بچه‌ها خیلی دوست شیم. ؛)
:)

کجا رفتی غیب شدی؟ اون چه پستی بود تو وبلاگت دیدم ؟ :|
یک ماه و 11 روز از اون کامنت من گذشت و امروز دیدم جواب دادین خوشحال شدم...
به مدیر برنامتون بگید زود زود برنامتونو ردیف کنه بیاین اینجا :دی
چشم چشم
ان‌شاالله به سلامتی تموم شه:-)
صبور باشین
امیدوار نیستم :| :))
اولا صخی طور نه و صخی خانم طور :-D پرهام اون… _ به ذهنش فشار می اورد تا کلمه یادش بیاید، هان! نانچیکو_ اون نانچیکوی من کو؟
واه واه واه! رامینی گفتن! با ادبی گفتن! رامین فیکی گفتن! در پناه ایزد مننان مانا باشید:-D [چرت و پرت میگوید و گذشته ها را محض خنده ورق میزند]
(تو پرانتز! خیلی وقته پرهام رو بلاگستان ندیدم ولی هنپز پای ثابت کامنتامه! محبت تا کجا واقعا؟! )

بلههههه عرض میکردم:) چطوری سرباز؟:) ظهری یه سرباز سرخوش دیدم این گردالیای وسایل ورزشی هست تو پارک؟ همینجور که رد میشد اونارو میچرخوند! خندم گرفت:) بگو پس قرار بود بعدش بیام اینجا از بودن شما خوشال شم:)
عر:)))

نکته دوم هم که:در پاسخ کامنت ها نوشتی"اسیر" ! اسیر نه و حسیر فرزند دلبندم:-D

نکته سوم: واقعا تف به هر چیز مقدسی که اجبار پشتشه! از خدمت گرفته تا حالا هر چی. خواستم بگم درک میکنم که چه فشاریه!
گاهی فقط باید رها کنی تا بگذره و به اصطلاح بنده "بند بیاد"! (تو پرانتز یاد زه/ بند گشادی افتادم_میخندد:-D )
من هر بار میخوام به مزایای(!) سربازی فکر کنم به خاطرات بچه ها فکر میکنم! به خاطره پرهام مثلا[ریز میخندد]! یعنی میخوام بگم نگا نارنجیارو... هنوز خوشگلیاشو داره حاجی.
تموم میشه. این هی هی شبان این دوره از زندگیمونم تموم میشه و ما پرتاب میشیم وسط مرحله بعد!
باشد که اینده از ان ما حتی:))))

+ به ترتیب زمانی:سعید،رسول،پرهام و علیرضا وان بای وان خاطرات سربازیتون رو تو ذهنم دوره کردم:)))))
:))))
بد نیستم :) 
خب اول باید توضیح مینوشتم که حسیر چیه .حسش نبود :))

تف تف تف
:))
من کلا همیشه دیر میرسم :)))
امیدوارم خوب خوب باشین :)
ممنووون :)
اگه تو منو یادت اومد منم یادمه‌:-) سر دسته مدفون شده های بلاگستان هستم
کم و بیش یادمه :)
از قاصدتون بخوایید زود زود بیان بگن دلتون برا اینجا تنگ شده. :)
بلداتون هم مبارک.!
خودم اومدم
:)) ممنون. یلادی شما نیز با تاخیر مبارک
خوش اومدین :)
یعنی اومدین که بمونین؟!
اومدم مرخصی. چن روزی هستم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)