عقاید یک رامین

در این مدت چه کارها کردم؟

- تئوری انتخاب نوشته ویلیام گلسر
- کوری نوشته ژوزه ساراماگو
- ملت عشق نوشته الیف شافاک
این سه تا کتابو خوندم. هر سه عالی بودن. یکی از یکی بهتر. و البته کلی هم جدول حل کردم. حرفه‌ای شدم دیگه :))

شماها چیکارا کردین؟
سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۵۷ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

منم ملت عشق رو همین چندماه پیش خوندم! :)) اوایل خوشم نیومد ولی بعد مجذوبش شدم و هی خواستم بخونم ببینم چی میشه ^_^
.
والا ما که همش درگیر امتحان و درس و تست بودیم -_- یه مسابقه‌ی فیزیکی هم شرکت داریم میکنیم، بعد اواخر آذر آزمون کتبی داشت و اینقدر سخت بود که خدا میدونه -_- فکر کنید کتاب و جزوه و اینترنت و حتی لیدرمون بودن ولی بازم میزدیم تو سر خودمون تا جوابا پیدا شن :/ ۴ ساعت امتحان بووود!!
اره خیلی خوب بود :)

وقتی امتحانی کتاب‌باز میشه یعنی نمیشه از تو کتاب پیدا کرد که کتاب‌باز کردنش :)) خسته نباشین
کتاب خوندم منم. سفر رفتم کلى. چندبار تهران رفتم. همینا
چیا ؟ 
کجاها ؟
این مدت برا من خوب نگذشتن، روزها رو شب و شب ها رو روز کردم. :)
زیاد فکر میکنم... به همه چی.. به گذشته ها.. به آینده.. و لا به لاش به الان
تلویزیون نگاه میکنم تقریبا روزی 3 ساعت.
یه کتاب شروع کردم بخونم ولی هی نمیخونم: صد سال تنهایی.
کار میکنم: این قسمت حال خوب کن ترین قسمته، خیلی سرگرم میشم.
خیلی کم بیرون میرم.
با بچه ها بازی میکنم.
کتاب های درسی میخونم.
کم حرف میزنم، واقعاها کم حرفتر از قبل شدم.
آشپزی میکنم.
کار حواس آدمو پرت می‌کنه 
:(
ما هم بالشمون رو آنکارد میکردیم
عه :))
از چه زمانى به بعد؟:دى از زمان یکى مونده به اخرین پست اینجا منگى و خوندم و جز از کل. الانم وسط جنایت مکافات . دوباره میخونمش دارم
رفتم کویر و دیدم. جاده توسکستان رو. همه أطراف شاهرودن.

کورى هم تو تابستون خونده بودم. یه صحنه یادم افتاد. هنوز صفحه هاى اولش بودم و با دوستم تو مترو از میله اویزون بودیم که یهو گف کتاب بدى ه و تهشم لو داد بهم. دعواش کردم که تهشو گفت.
ناراحت شد. بعد وقتى داشتیم میومدیم بیرون جلو جلو راه میرفت و من از پشت میرفتم و میخندیدم:))
خوبه خوبه :)

اه. ته کوری خیلی خوب بود :) 
رشت و یادم رفت :دى
:)) خوبه
به به سلااام:)
خیلی خوشحال میشم ستارتون روشن میشه
والا من که درگیر امتحانای ترم و مدرسه و تمرینای باشگاه برای گرفتن دان دو میباشم :دی
دعا کنین برامون...
سلام :)
منم خیلی خوشحال میشم برمیگردم اینجا
دان دو! بابا بروسلی :))
محتاجیم به دعا
مشغول درس و خوندن رفرنس و امتحان بودم و خوندن دوتا کتاب همزمان: چهار اثر فلورانس اسکاول شین و ملت عشق :) و البته یه کویر گردی عالی با هم دانشگاهیا داشتیم ^_^ که واقعا پیشنهاد میکنم
احسنت خیلی هم عالی . تا حالا کویر نرفتم. دوست پایه میخواد فعلا در دسترس نیس :)
شوخی کردم دان یک دارم میگیرم :دی .. بهمن آزمون دارم!!
خلاصه جایی دعواتون شد خبر کنین💪😅😂🙈
من که همه در جریانن برای همه دعا میکنم:)
احسنت :)
چشم چشم :))
ممنون از شما
درس کنکور درس کنکور درس کنکور
و به همین منوال خسته کننده!
البته روان درمانی اگزیستانسیال هم میخونم :)
وقتی نیچه گریست رو هم بخونین
موفق باشی
واااوو! چه باکلاس :))

سلام
دانشگاه رفتم کتاب خوندم درس خوندم و...
خداروشکر
بسلامتی سربازی رو تموم کنید و موفق باشید :)
سلام :)
احسنت
ممنونم :)
در مسیر کنکور اهتمام ورزیدیم :)))
سلام بر خانم پاتریکی پور :)) چقدر امسال کنکوری داریم
دعا کنین برای هممون لطفاً :')
چشم :)
اسمش باکلاسه ولی مفهومش شدیدا سنگینه :|
راجب اینه که ترسای آدما چهارتان، و همون چهارتا عامل اصلی همه مشکلات روانی انسان میشن وقتی بهشون رسیدگی نمیشه!
آی نوو :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)