عقاید یک رامین

آیا

موافقین از خاطرات سربازی بنویسم؟ چندان خاطرات شاد و خوبی نیستن محض اطلاع

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

با کمال میل D:
عه 
موافق
همه که موافقن که
بله ^_^
شما چرا ؟ :))
yup
D:
کفین اوغول ؟
اوهوم... منم میخوام بشنوم.!
چرا کسی مخالف نیس ؟
بلی :))
این قده همه هماهنگ ؟
نعم ، یس ، هَهَ
به هر زبونی :))
اصن مگه پسری داریم بره سربازی تا سال ها بعد تعریفش نکنه؟ :دی!

حتما :))
من می‌خواستم اولیش باشم ولی انگار دوستان راضی نیستن :)
وای آره چقد خوب میشه:-) از بدبختیای سربازی شما بشنویم و خداروشکر کنیم که دختریم کمی هم غصه بدیم :-)
خیلی ریز گفتین که بدبختم :)))
نه!
(صرفا جهت این‌که خلاف جهت کامنت‌ها شنا کرده باشم! :| )

ولی به‌طور جدی: بله :)
اهان یکی پیدا شد :))

:| گل بخودی زدی چرا :)))
آخه ته دلم علاقه‌مندم بخونم خاطرات رو 🤦 :))
فقط می‌خواستم در روند کامنت‌ها خلل ایجاد کنم :))
:))))
ممنون که یه کم خلل وارد کردین :))
همه رو نمیدونم چرا.. ولی یادمه شما هی از دوست نداشتن سربازی میگفتی و همین شده رفرنس ذهنم و نمیتونم تجسم کنم شما الان سربازی. تعریف کردن خاطراتش برام جذابه.
حتی اگر دلچسب نباشه ؟
راستش فکر کردم و بعد کامنت دادم.!
بعضی وقتها باید دلچسب نبودن ها رو هم شنید.
یعنی خیلی سخت بوده؟! یکم دو دل شدم.
دا ددیز دا :)) 
بی سوال سوروشورام وورماها
ایندی کی گئدیبسیز سربازیه "مرد شدین؟" :)
:))
یه کم
بلی دوست دارم بدونم :دی
صحیح :))
یعنی چی که شماها توکامنتا ترکی حرف میزنید ماها نمیتونیم بفهمیم؟؟ -_-
ببخشید

گفتن که 
یه سوالی می‌پرسم ولی نزنی‌هااا
الان که رفتی سربازی "مرد شدی"؟
آقا من شوخی کردما :دی

مرسی از ترجمه ^_^
رضایت مشتری شعار ماست :))

زیرنویس از ناین‌مووی :))
سوا کنین و خوباش رو تعریف کنید
ببینم پیدا میشه یا نه
وارام دا، سنین کفین؟ (:
افتضاح :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)