عقاید یک رامین

یخ

بازم پاهام یخ زدن ...
یاد اون روزا افتادم
کلاس محیط زیست
دریا واسه کشتیای بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم , تهران که دریا نداره
ب الانم نگاه می کنم
کاش میشد جمعه رو از روزهای هفته حذف کرد
دلم تنگ شده
واسه خودم
کاش ی کی پیدا میشد ازم می پرسید
آخرین باری ک دلت خندیده کی بود ؟
اخرین باری ک کرکره مغزتو کشیدی پایین کی بود ؟
ب میز جلوم نگاه می کنم
کتاب هیدرولیک بازه
با چن تا کاغذ چرک نویس
با ی ماشین حساب ک میتونه هر معادله ای رو حل کنه غیر مغز من
ی پیش دستی هم هست ک توش کاغذ بستنی رو گذاشتم توش
بستنی ک همه جای بدنمو بی حس می کنه غیر مغزم
پاهام هنوز یخ زدن
یاد اون روزا میفتم ...


+ " دریا واسه ....تهران دریا نداره " بیت اصلی آهنگ " همسایه " محسن چاوشی هستش
جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

اینو خودتون نوشتین؟؟؟

 برام خیلی معنی دار بود...چون خیلی به خودم ربط داشت...

خیلی...
بله . خودم نوشتم
جالبه :)
این پستتونو چن بار خوندم ولی تو هیچ دور از خوندنم همچین حسی نداشتم .. ی جور حس تازه و شاید مشابه و نمدونم کلا ی جوریه برام ....
این پست ی جور گنگ نامه است . خودمم ی جورم میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)