عقاید یک رامین

فرق

ی وخ زشت نباشه من سریال خارجی نگاه نمی کنم ؟؟ 

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

جدا؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی زشته... چون من هم نگاه نمی کنم.
والا 
مردم شونصد تا سریالو همزمان نگاه میکنن . من وقت نمیکنم ب کارام برسم :)
اوه اوه. عنوان و :D
شمام ک سریال کره ای نگاه میکنین :)

چطوری وقت میکنین واقعا ؟؟
برای فرار از درس بود. 
تو فرجه ی امتحان آخری سریال پنجم و شروع کردم. صبحی ک امتحان آخرمو دادم دیگه کلا ولش کردم.
الان چیزی نگاه میکنم
این رفتار برام آشناست . 
خود من قبل کنکور کارشناسی طرفدار دو آتیشه بارسا بودم و روبیک از دستم نمیفتاد 
بعد کنکور نه فوتبال نگاه کردم نه روبیک کار کردم 

بله دیگه اینطوریاس

حالا میخواین ی چنتا سریال بهتون معرفی کنم؟ اونم کره ای؟ خیلی خوبنااااا:D
:))
دوستام هی میگن پیشنهاد میدن 
چ میدونم : لاست - برکینگ بد - 24 - گیم آو ترونز - بینگ بنگ تئوری و ...
ولی من جلوشون مقاومت میکنم 

البته باید اینم بگم ک من از سریال شرلوک خوشم میاد البته اگه بشه بهش گفت سریال 
اوه اوه بیگ بنگ خیلی مزخرف. من اونو تو امتحانای ترم اول دیدم:D:))
ولی 24 خوبه هااااا. 

اینا خیلی خوبن در مقابل سریالای پیشنهادی من. ب اسمشون نگاه کنین فقط: وارثان، عشق در دبیرستان، پسران برتر از گل، پینوکیو، و... 
سرشار از معانی. عالین. حتما ببینینشون:|
باریکلا ب شما ک تنوع در دیدن سریال دارین :))
:))))) پسران برتر از گل :))))))
سرشار از معانی :))))))))))))))
من فیلم و سریال دوست دارم. قرار کارگردان بشم مثل اینکه:D

ایرانی ام نگاه نمیکنین؟ ابله خیلی قشنگه ها. اگ میخواین دانلود کنین میتونم سایت مطمئنم پیشنهاد بدم:D

ولی خداییش ابله خوبه. نگاش کنین:)
بله بله . میدونم :)

قبلن ها قهوه تلخ نگاه میکردم بعدش سریالی منو جذب نکرد ( بغیر از شرلوک ) 

کلا از ساکن نشستن و سریال نگاه کردن خوشم نمیاد . حوصلم سر میره . 
واسه ایرانی ها هم باید پول داد ک ترجیح میدم پولمو خرج چیزای دیگه بکنم 
چقدر قاطع:D چقدر جدی:D 
خیلیم خوب. موفق باشین:D
:))))
مرسی :))
همچنین :)
خیلی هم خوبه :)
منم خارجی نگاه نمیکنم
با تشکر از شما :)

پس تنها من نیستم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)