عقاید یک رامین

استیصال

اونجاست که سر پست خوابیدی و خواب می‌بینی که یه جای دیگه داری نگهبانی میدی

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

تندیس طلایی کامنت اول لطفا
وطنم ای شکوه پابرجا با صدای سالار عقیلی
یعنی این پست تهش بود!
ولی بازم به نظرم خوبه:| من انقدر شبا خواب میبینم که حاضرم نصف زندگیمو بدم ولی دیگه تا اخر عمر کاملا از پروسه خواب معاف باشم! چیه واقعا؟:/ ادم حس از چاله به چاه داره:| از این زندگی در میایم میفتیم وسط یه زندگی دیگه:|
دقیقا!
از چاله میفته تو چاه آدم
دلم کباب شد به واقع.
:) 
استیصال دومین کلمه مورد علاقه منه
بعد از استحاله
جالبه :)) 

چطوری شما؟
http://aramevahshi.blog.ir/post/%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B1

رامین رامین رامین!
اینو:
لینک بالایی


داشتم ارشیو ورق میزدم و یهو رسیدم بهش! شت واقعا
عه :))))
من این پستو ندیده بودم 
جالبه‌هاااا :)
واقعا جالبه ها!:-D در حد کلید اسرار حتی! :-D

+یسسسس یسسسس ایت واز استهلاااااک! افرین بر تو! صد امتیاااز:-D
:-D
اره. بعد این همه مدت به خواسته‌ات رسیدی :))

+ :))) مرسی
بس که نگهبانی دادن فشار آورده. :|
اصن یه خواب خوب ندیدم :| البته تو خونه هم خواب خوبی نمی‌دیدم :|
خیلى خوبم مرسى :)
شکر: )
تازه بدتر اینکه تو خواب هم خوابت ببره و پاسبان بیاد سراغت، بعد بفهمی خواب دیدی و از خواب پاشی توی خواب اول دوباره پست بدی که این دفعه واقعا پاسبان بیاد .... یکم شبیه فیلم اینسپشن شد :)
همش قابل تصوره :))
هیییییم..
من بعضی وقتها که آرامش ندارم، چشمامو میبندم و هی یه موقعیت خوب رو تجسم میکنم وقتی خوابم برد ادامه همون فضا و موقعیت رو تو خواب میمونم.. از بچگی رو خوابام تسلط دارم مگر در موارد نادر. ولی چون هرشب خواب میبینم کلافه میشم..
چه خوب که تسلط دارین :)
ولی کاش ادم اصلا خواب نبینه 
چه غم‌ناک بود تصورش هم...
تنها دلخوشیم خوندن کتابه. وقتی کتاب می‌خونم انگاری منم جزو خود شخصیت‌ها هستم. پیش می‌اومد که چند ساعت می‌خوندم یهو چشمو برمیگردوندم می‌دیدم هنوز تو آسایشگاهم. تو رمان کوری چندین بار این حسو تجربه کردم
خیلی جالبه و جالب ترش میدونی کجاس؟ دو تا پسر توی پست حضور دارن. یکیش علیرضاس که در اوج بی تفاوتی به پست کامنت گذاشته
یکیشم رامین هست که پستش زیر پست لینک شده
و هر دوی این پسرها الان سربازن:| کلید اسرار، این قسمت: خود را از پست های صخره دور نگه دارید:|
قانون جذبه دیگه. در مورد هرچی حرف میزنی اونا واقعی میشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)