عقاید یک رامین

خندید گفت آره اینم میشه

دوستم زنگ زده میگه واسه عکاسی جشن فارغ التحصیلی چند میگیری. قیمتمو گفتم.
گفت من میدونم که قیمتش اینقدره [خودش عکاسه] ولی ما این همه بودجه نداریم. بچه‌هامون خسیس‌اند. تازه، مسئول جشن بهم گفته اگه دوست واقعیته نباید پول بگیره.
گفتم برو بهش بگو اگه دوست واقعی تو باشم اتفاقا باید واسه‌ام کار جور کنی که پول در بیارم نه که مفت کار کنم.

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

آفرین ، خوب گفتی !
ممنون :)
من خیلی وقته دیگه از هر کسی عکس نمی‌گیرم. حداقل اطرافیان من که درکشون از عکاسی یه چیزی درحد بچه‌ی سه سالست :/
فعلا واسه دل خودم عکس میگیرم تا بعدها شاید در شرایطش قرار گرفتم. ^_^
احسنت. کار درستی می‎کنی :)
خب اگه نمیخوان پول بدن، یه گوشی بدن دست یکی بگن عکس بگیر:/
هم خدارو می‌خوان هم خرما رو
البته باید میخندید و میگفت: "باید" این باشه :)
نگفت ولی :))
اگه عکس خوب میخوان باید پول خوبم بدن دیگه😐😐 حالا پول ندارن چ اصراری دارن ب عکس باکیفیت و عالی
نمیدن دیگه متاسفانه
آفررررین واقعا!!
البته من چون خودمو هنوز عکاس نمیدونم ، پول نمیگیرم البته که اطرافیان یکم توقعشون رفته بالا ... ( لازمه بگم خودم عکاسیمو قبول دارم! )
نباید بذاری توقع‌شون بره بالا
خب چون آماتور بودم ، هی پول نگرفتم!!

میشه بپرسم چجوری هزینه تعیین میکنین؟🙈😅
:))

خب یه راهش اینه که از عکاسای دیگه بپرسین که چند می‌گیرن. بسته به این که مهارت و لاوازم شما چقدر با اون طرف فرق داره قیمت شما می‌تونه تعیین بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)