عقاید یک رامین

یا فقط من از این بیماری رنج می‌برم؟

شما هم مثل من وقتی کسی اسکرین شات از صفحه گوشیش یا کامپیوترش می‌ذاره، سوژه اصلی عکسو می‌ذارین کنار، می‌گردین ببینین نوتیفیکشن داره یا نه، چه نرم افزارهایی نصب کرده، ویندوزش چیه، باتریش چند درصده

يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۰۰ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

نوع گوشی رو یادتون رفت بگین
البته اگه بشه تشخیص داد :)
یا حتی میشینم ساعت اسکرین‌شات رو با ساعت انتشارش انطباق میدم ببینم همون موقع گرفته یا نه :دی
صد امتیاز :)
حتی چک می‌کنیم ببینیم با دیتا وصل شده یا وای فای:-)))
اونم هست :)
منم همین طورم :))
:))
من اول سیم کارتش رو نگاه می کنم ببینم چیه؟ :)
اینم نگاه می‌کنم من :)
اسکرین شات های من و باید دید😂😂😂😂😂😂😂

چرا ؟
منم همینطورم:)))
خصوص میبینم چه نرم افزارایی داره:))
دقیقا. دقیقا :))
من تقریبا اینجوری ام :دی
:)
http://dinky28.blog.ir/post/442
اینم شاهد. :)
:))
یه بیماری واگیر داره فک کنم حالا من بیشتر رو باتری گوشیش مانور میدم
باتری هم همیشه جلو چشمه
همههههه دچارشن!همههههه
همه :))
حتی سعی میکنم بفهمم چه وی‌پی‌انی وصل کرده😂
:))))
من نگاه می کنم ببینم گوشیش چند سیمکارته است :))
باریکلا :))
فک نکنم کسی بتونه از این حالت که محترمانش کنجکاوی نام دارد، خودش رو مبرا کنه
آره والا
إیییییی بابااااا! تو اینجایی رامین؟ اوکی منم اینجام:| البته به روت نیار که منم اینجام:|
برجکا خوبن:| قاقالیا خوبن؟ پاناها و پسته ها خوبن؟:| پیشی گوگولیا؟ داداشیا که شکار بودن؟ شام خوشمزه بود؟ بررررجکا خوبن؟:|
همه خوبن :))
و جا داره ذکر کنم با دیدن ستاره روشنت زیر لب گفتم:حاجی برررررگام! جدی جدی قابلیت پست پیامکیش فعاله
(و در همین لحظه یادش امد یه سری پست از قبل انتشار در اینده زده بودی و نفسی به اسودگی کشید)
اه! :-D اصن گندتون بزنن با برجکا و سربازیا و سیستان ها و گربه ها و شکارها و همه چی!:))))))))) لعنتیای مادر:)))))))) [میخندد]
اره روشنه :))
:))))
نه
من فقط به همون مقصود اصلی اسکرین شات توجه می‌کنم و لاغیر.

(مقصود این کامنت هم فقط، خلاف جهت کامنت‌ها شنا کردن بود)
:))))
مرسی
متاسفانه طبق نظرات این پست افراد زیادی از جمله خودم از این عارضه رنج میبریم :/
سعی کنیم رنج نبریم دیگه
اکثر اسکرین شاتام گوشیم ۱درصد شارژ داره و به شارژر وصله:))
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)