عقاید یک رامین

انصافانه‌ست؟

امروز نوبت نوشتن سال‌نویس امساله و من نیستم که بنویسمش

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

چقد غمگییین آقا نکنین خب اینجوری! :(
چاره چیه؟ 
منصفانه درست نیست؟ :)
نچ :)
مظلوم نمایی نکن انقدر سرباز! اه اه اه!

+شبیه اون شب که هی نمیخواستم دلسوزی کنم هی میگفتی سرررد بود من میگفتم خب؟ میگفتی تو چادر بودیم من باز میگفتم خب!
:-D
این دفعه که گفتی وبلاگ اذیتم می‌کنه هی میگم خب تا جبران شه :))
وبلاگ خیلی قشنگی داری و کار خیلی خلاقانه ای کردی واقعا برام جالب بود تا حالا هیچ وبلاگی اینشکلی ندیده بودم. البته من با سایت و اینا خیلی سرکار دارم و خودم نویسنده هستم و تو سایت زبان رمزی که یک سایت آموزش زبان انگلیسی فعالیت میکنم ولی وبلاگ شما یک چیز دیگست. تبریک میگم و موفق باشید
ممنونم :)
@هو مورو
تو دستور زبان چهرازی، انصافانه درسته :)
ممنون از توضیح شما :)
و مام مثل بچه تُخس ها پامونو تو یه کفش میکردیم که چند کلمه درمورد ما نوشتی باید بگی :)
نوشتین؟!

@عارفه
به طرز وحشتناکی به رامین شناسی رسیدی :))
:))) منم نمی‌گفتم هی

آره آره
این عنوانتو که دیدم یاد اون دیالوگ چهرازی افتادم که میگه انصافانس؟:-)
از همون برداشتم :)
خیلی خری نون باگت عوضی:| :-D :))
خودتی خودتی خودتی :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)