عقاید یک رامین

حالا هی توضیح بده

محمد، از دوستای هم خدمتیم، منو تو خواب دیده که خیلی شاد و خجسته بهش گفتم : دختره بهم گفت دوست دارم. بیدار شده و این داستانو واسه بقیه سربازا تعریف کرده. الان همه به اتفاق معتقدن اون نامه ای که فرشید یه ماه پیش فرستاده بود، از طرف معشوق کذایی بوده و من دروغ گفتم :))
چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

مردم چقدر به خواباشون معتقدن!
ممد با توعه هاااا
پس مبارک باشه :))
نمی‌دونم کیه ولی ممنون :))
اینجور داستان بافتنا همیشه یه جذابیت خاصی داره برا آدما بخصوص تو جمع های تک جنسیتی و گروهی مثل خوابگاه و پادگان. :) خوبه خب بذارید سرگرم شن با قصه نامه معشوق شما. ای جان الان احتمال داره یه عده حتی حسودی کنن به شما :))
امان از این جمع‌های تک‌جنسیتی :)) از جرز دیوار سرگرمی می‌سازن چه برسه به نامه من :))
هن بابا . اسیر الوموشام :))
خطاب به محمد: زدی به هدف پسر! مسعود جعلی است! رامین عاشق است. ان مرد با اسب امد. بابا اب داد نقطه:|
:))))) یکی طلبت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)