عقاید یک رامین

بلافاصله عوضش می کنه

اونجا که ستار میگه "من به کم از تو راضی نمیشم" یعنی کافیه یکی بزرگتر مساوی معشوق فعلی پیدا بشه
سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

عارف می‌گه.
ممنون از تصحیح‌تون :)
به نظرم منظورش اینه من تمام تو رو می خوام. یعنی می خوام کاملا مال من باشی
شایدم. ولی قبول دارین ایهام داره حرفش؟
فقط لحن ریاضی طور پست :))
:))))
چقدر خوشگله قالب وبلاگتون :)
لطف دارین :)
در امتداد کامنت شباهنگ:
چه قالب زیبایی
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن

الکی مثلا با این قالب زندگی نکردیم:-D
:)))))

قرار بود باد بیاد کاغذا تکون بخورن. یادته ؟
بنا به نظریه های همه دبیران دبیرستان ما بنظرم استعاره از خداس آقا
همیشه استعاره از عشق الهیه :))
در راستای کامنت صخره

خب من اولین بارم بود به قدوم خودم متبرک می‌کردم اینجا رو. با این قالب زندگی نکردم.تازگی داشت برام.
خوش اومدین :)

و ممنون که اینجارو متبرک کردین :)
راااااس میگیییی! قرار بود باد بیاد کاغذا تکون بخورن!:) چه دنیای جذاب قشنگی بود رامین! انگار خیلی وقت پیش بوده! چه قدر دوره اون روزا که این قالب افتتاح نشده بود
اره. خیلی دوره. پیر شدیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)