عقاید یک رامین

خدای اعتماد بنفس یگان

دارم جدول حل میکنم. ور دلم نشسته. میخونم ایالتی در آمریکا 4 حرفه اولش ی. میگه ایتالیا. میگم ایتالیا نه 4 حرفه، نه با ی شروع میشه و نه اصلا درسته. میگه تو کاری نداشته باش، بنویس
يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ق.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

و خود شما هم خدای نوشتن پست‌های کوتاه جذاب و بامزه! :))
:)) بابا شرمنده می‌فرمایین :)
خدا رو شکر یکی هست جغرافیش از من نابودتر باشه =)))
نابود مال یه دیقه‌اش بود :))
شاید خواسته یه کم بخندونه شما رو! ((:
نه بابا. من می‌شناسمش
امر دیگه ای نداره؟:|
فک نکنم
خطاب به چوگویک غصه نخور منم هستم
:)))
حالا اسم ایالته چی بود؟!
یوتا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)