عقاید یک رامین

از وقتی سرباز شدم

به طرز قابل توجهی بیشتر دروغ میگم و این اصلا خوب نیست

پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

ننه اتون فرستاده مرد شین دروغگو شدین؟! :|😑
کم اسیر بودم اسیرتر شدم :|
چرا؟
نمی‌دونم
نکته اخلاقی امروز:| سربازی ارتباط مستقیم داره با دروغگو شدن
ولی شما خودتو ناراحت نکن اینا مصلحتی به حساب میان انشالله
شاید رو من فقط این تاثیرو گذاشته
اینکه حواستون هست، خودش نشونه‌ی خوبیه :)
ایشالا کم کم، کمش میکنین.
امیدوارم کمترش کنم
احتمالا از عوارضِ استنطاق شدن زیاد هست :|
یحتمل
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)