عقاید یک رامین

هزار روش بدوی برای شاد زیستن

عسل، شادی، مهسا، المیرا، فرشته، مهتاب، الناز، بهناز. اسم‌هاییه که بچه‌ها رو همدیگه گذاشتن و از صدا کردن همدیگه مشعوف میشن. منم شدم روشنک. بعد سربازی قراره یه کتاب چاپ کنم، از این جیبیا، با عنوان 

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

روشنک :))
سربازهای در جستجوی شادی...
اینروزا پست هاتون خیلی حال خوب کنه، خوبه حداقل تو این خودتون برا خودتون سخت نمیگیرین. :)
:))) انتخاب خودم بود :))
سخت که می‌گذره ولی خب سختاشو نمی‌نویسم :)
معیار خاصی داشته اسامی یا به صورت رندوم انتخاب شده؟! 🤔
بلی. حرف اول اسم انتخابی و حرف اول اسم واقعی یکیه :)
سلام روشنک مغان! (بر وزن پیر مغان)
خواستم یه دونه ریز بزنم پس کله نسبتا کچلت (حالا هر چی! رو حرف صخی حرف نشنوم) و بگم الویه ها رو تنها تنها نخور! وایسا مامان نون باگتارو بیاره باهم میخوریم.

#خیلی نون باگتی:)
کی گفته من کچلم؟ هه. محض اطلاع من دیگه کچل نیستم. مو دارم انقد [دست خود را بغل بازوی خود می‌گیرد] 
باشه
#خودتی :))
باز خوبه یه دلخوشی هست
اینم شد دلخوشی آخه ؟ :))
چه اسامی شیکی هم انتخاب کردین :))
من بودم کم کمش تکذبانی، فاطمه‌ صغری‌ی چیزی انتخاب میکردم :دی
دا نینماخ :)))
قرار گذاشتیم اسم‌های باکلاس بذاریم :))
مامانم یه همکار آقا داره، که فامیلش روشناییه و دماغشو عمل کرده، ما به اون میگیم روشنک :| نمیشد حالا یه اسم دیگه؟
:)))
خب چون ر داره اولش 
روشنک من رو یاد یکی از بچه‌های دوران دبستان میندازه
یک بار بهش گفتم حیوونی به منظور و معنای حیوونکی طفلکی رفت به معلم گفت فلانی بهم میگه حیوون بعد معلم از خنده غش کرد :دی گفت این ترکه منظورش طفلکی بوده :دی
از اون روز برای من سواله که اینو واقعا ترکا میگن و بقیه نمیدونن؟ :/
 :)) :| واقعا بقیه نمی‌دونن؟
ظاهرا نمیدونن :/
عجیبه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)