عقاید یک رامین

باغ وحشه، باغ وحش

سگ، گرگ، روباه، سمور، جغد، الاغ، گوسفند، خرگوش و هزاران نوع حشره که حتی اسمشونو نمی‌دونم، همه‌اشو اینجا دیدم. یگان نیست که

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

تا جایی که یادم میاد شما از حیوونا خوشت نمیومد که هیچ حتی جز چندتا هیچ کدومو ندیده بودین.!
اره والا 
من از نصف اینایی که گفتین میترسم :دی
نصف؟ :)) من از همش :))))
هر جنبنده‌ی غیرانسانی از نظر من ترسناک بوده و بدینوسیله مراتب همدردی خود را با شما اعلام میدارم -_-
آه. یک هم‌درد پیدا شد. شکر :))
واسم جالب بود که بعد مدت ها این اصطلاحی که تو عنوان گذاشتی رو واسه آدم به کار نبردن
تو به بزرگی خودت ببخش
من همچنان با کمال میل حاضرم جامونو عوض کنیم.:-D
به گرگ ها میگین ساجی سلام رسوند؟ ماچ میفرستین؟ به سربازا میگین خسته نباشی سرباز said sakhi???

+شتتتتت رامین! سوم شخص حرف زدم:| :o یعنی میخوام بهت بگم تاثیرات دوستی اینگونه است.
:\ 
حتما :)))

+ دوم شخص و سوم شخص فرقشو یاد می‌گرفتی من ده سال جوون می‌شدم :))) پیر شدم :))
من دانشگاه که رفتم با این قضیه مواجه شدم. یادمه خرداد ماه اینقدر حشرات مختلف تو اتاقمون می‌اومد که می‌ترسیدم شب بخوابم و صبح تو دماغ گوش یا دهنم یه جک و جونوری باشه! :|||
:| :| :| چرا واقعا ؟ :|
ما کفتار و شغال و گوزن هم داشتیم.
:|
اسیر بودی پس
خب با این وضع حاضرم جام رو با مجتبی عوض کنم. مجتبی جان! لتس چنج!
فک کنم مجتبی خدمتش تموم شده. ولی خب من همچنان معتقدم شما بدنت گرمه. بعدا شاید بفهمی اصلا جابجایی خوبی نیس
از اونجایی که روایت داریم "هرررر چی صخی بفرمایند" از این به بعد مفهوم کلمات دوم شخص و سوم شخص تغییر میکنه:-D والا. مگه کسی با من بحث هم میکنه اصلا!
چه راه حلی جالبی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)