عقاید یک رامین

الوعده وفا

من اگه بدونم کسی جواب کامنتمو قرار نیست به این زودیا بده، بهش کامنت نمی‌دم. دم‌تون گرم که این همه نظر نوشتین واسم وقتی می‌دونستین نیستم که جواب بدم.


سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

با وفاییم دیگه•_•
ممنون از شماها :)
(10) ستاره :))
ما تا تعداد کامنت های عمومی خصوصی ها رو هم آمار میگیریم چی فکر کردین؟!😎😎 به خودتون ببالین ماها رو دارین، سجده شکر فراموش نشه لطفا.!
احسنت به شما :)
چشم :))
من تا دیدم 7 تا پاسخ جدید دارم فهمیدم شمایید:)))
خوش برگشتین *_*
خیلی ممنون :)
من دیدم تو پنل زده ۱۵پاسخ جدید یه لحظه برگام ریخت فک کردم کلید اشتباهی انداختم رفتم خونه همساده!:)))
:))) نه درست اومدی 
من معمولا کم نظر می نویسم کلا نظرم نمیاد.. میام اینجا نمی دونم چرا هی همینجور نظرم میاد :)))
و من ممنون از شما که نظرتونو واسم می‌نویسین :)
چقدر بده که کنکور دارم و حتی نمی‌تونم مثل قبلا دو نقطه دی بذارم.
امیدوارم سربازی آسون بگذره بهتون. *_*
مرسی سرکار پاتریکیان :)
از وقتی کم پیدایین، نصف شور و شوق بلاگستان کم شده. تموم کن کنکورو برگرد :|
😎😎
البته از این حجم از پیام شاید دویا سه تاش من باشم😑 ولی خب بیشتر ازینم نمیرسم بیام بیان
بعد مهم اینه بالاخره که میخونید:)
بازم ممنون که هستین و می‌خونین و نظر می‌نویسین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)