عقاید یک رامین

دلم از دنیا گرفته

حس عجیبیه . حس عجیبی دارم . دو شبه ک نخابیدم . ساعت 8 ( 6ساعت بعد ) آخرین امتحان دوره کارشناسیه ( امیدوارم آخریش باشه) .

دیروز از هم دو امتحان داشتم . واسه آدمی مث من خیلی ظلمه تو 24 ساعت 3 تا امتحان داشتن . واسه منی ک کنترل ذهنم دست خودم نیست خیلی ظلمه . دیدن علی تو حالت برام عجیب بود . اولین بار بود ک تو اون وضعیت دیدمش . 

ی بار ازش پرسیدم حالت خوبه ؟ گفت نه . گفتم حالت بده ؟ گفت نه . گفتم پس چی؟ گفت "جالبم" نه خوبم نه بد . فقط جالبم . متوجه نشدم چی میگه . اما تو این روزا متوجه شدم ک منظورش چیه . الان منم جالبم 


دارم می نویسم و تو هندزفری آهنگ پخش میشه :


دلم از دنیا گرفته 
شب من مهتاب نداره 

روز من بی تو عزیزیم
حتی خورشیدم نداره 

می شنوی صدای قلبم
واسه تو میزنه هر بار

می شنوی هر نفسم
واسه تو زنده ام انگار


راستی گفته بودم علی شعر هم میگه ؟؟ شعراش خوبه . بعدن میزارم براتون :)



يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم - به منم سر بزن

آدرس: http://www.bia2skin.ir
سلام
راستش منم فک کنم یکم جالبم...!
البته نه به اندازه ی شما :)

+
ایشالا به سلامتی امتحان آخر کارشناسیتون هم میدید و تمام! :)

چ جالب :))

مرسیات فراوان
چن روز پیش دلم داش میترکید البته تازگی هم نداره دل من زیادی بالا پایین داره
یهو خوبم یهو معمولی بعضا هم ته دلمو ی کوچولو غم میگیره ................................
ولی اینکه شما میگفتین این نیز بگذرد هنوز یادمه خیلی خوبه ک فراموش کار نیستم
چ خوب چ بد چ ب نفع چ ب شاید ضرر هیچی یادم نمیره خوشحالم ک خیلیا رو دوس
دارم فک میکنم خوشبین تر شدم ......................
فقط از ی چیز میترسم امیدوارم پام تو بعضی مسیرا نلنگه امیدوارم راست برم ...
شما نرگس سارا خانوم دکتر وبلاگا اینجا خاطرات همه بهم آرامش میدن ممنون ک هستین ممنون ......

سلام :)
خوبین ؟

من گفتم این نیز بگذرد ؟ یادم نمیاد :))))
خوبه . خیلی خوبه . نمی لنگین . مطمئن باشین :)

خاهشات فراوان . وبلاگ داشتن خیلی خوبه . باعث ثبت خاطرات میشه . خاطرات خووووب 

راستی باید از شما ی تشکر هم بکنم. بابت اینکه کلی سوال شاید داشته باشین کلی سوال مبهم ولی نمی پرسین . ممنونم :)
خدا قوت
منم جالبه رو به خوبم:))




ممنون :)

مث اینکه هم جالبن :)

سلام 


وبلاگ جالبی دارین 


بهتون تبریک میگم ♥ ♥


به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم


ممنون ;)


عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

سلام
سلام
تبریک :)
بابت تموم شدن امتحاناتون و پایان مقطع کارشناسی!
تبریک آقای مهندس :)
سلااااام :)
مرسی زیاد . 
موتوشکرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)