عقاید یک رامین

شباهت یگان ما با بهشت

تو اینه که هروقت اراده می‌کنی چایی هست

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۲۵ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

ایول :)
انقده حال میده
چایییی ^_^
اصلا آدم کیف می‌کنه
قطعا جایی که تا اراده کنی چایی دم دستت باشه خود خود بهشته. :))
کاش خوابگاه ما هم اینجوری بود. حَییییییف! :))
یعنی جوریه که دیگه میلم نمی‌کشه دیگه چایی بخورم :))
شباهت خوابگاه ما با پادگان شما :))
پس خوابگاه شما هم بهشته :))
طبق خاصیت تعدی بله :))
ای وای این عبارت چقدر برام آشناست 
از اثرات مهندسی خوندنه :))
ولی یادم نمی‌اومد کجا خوندم :)
خونه ی ما هم مثل پادگان شماست! بهشت چای خورها. :))) به واسطه ی علاقه ی شدید بابام به چای، همیشه چاییمون به راهه.
دم بابای شما گرم :)
تو گوش فرمانده نمی زنید؟ :))
میگن تو بهشت فرمانده ها صبح به صبح میان از سربازها چک میخورن و میرن! :))
نه والا :))
اینجا از این خبرا نیست
اینکه همه سختیا و غم ها کنار میزارین و از از وسطش یک دلیل برای لبخند پیدا میکنین , خیلی جالبه و فوق العاده و خفن
من هیچ وقت نمیتونم اینطوری باشم :|
همیشه هزار تا مورد هست واسه ناراحتی، اگه بخوام از اونا بنویسم بیشتر، هم خودم ناراحت میشم و هم مخاطب. چرا باید پس اینکارو بکنم؟ می‌گردم دنبال نکات مثبت که هم خودم بخندم و هم شماها :)
جبر و احتمال سوم دبیرستان :)
عه جالبه که اصلا چیزی یادن نمیاد :))
نه آقا طبیعیشم همینه :)
منم صدقه سر کنکور لعنت‌الله‌علیه یادمه -_-
راست میگین. هشت سال گذشته. 
الله لعنت السین :))
خدمت آدمو چایی خور میکنه ، من مواقع عادی اهل چایی نیستم ولی تو خدمت عجیب حال میداد:)
من زمان دانشگاهم چایی‌خور بودم. وسط کلاس پا می‌شدم می‌رفتم چایی می‌خوردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)