عقاید یک رامین

قهرمان کُرد

وجدانا واسه انتخاب اسم بچه‌هاتون بیشتر وقت بذارین. اسم بچه‌تونو می‌ذارین "قهرمان"، با فامیلی "کُرد"، بعد نمیگین بچه‌تون بزرگ میشه، درس می‌خونه، دانشگاه میره، پایان‌نامه می‌نویسه، بعد یکی مثل من وقتی بخواد مقاله‌ فرزند دلبندتونو تو اینترنت سرچ کنه، با اخبار مربوط به برنده دو ماراتن و عکس مربوط به دونده مذکور با شرت ورزشی مواجه میشه؟ 

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

من البته گمونم والدینشون فکر میکردن خیلی هم ترکیب کول و باحالی شده :))
حتی بچه رو خونه هیرو صداش می‌زدن :))
بنظرم (قهرمان کرد) یا (کرد قهرمان) حداقل از (پیام بارزگانی بهتره!:)\

ببخشینا ولی چرا این نوار ابزار کامنت رو برداشتید؟ میخواستم اسم و فامیلا رو بولد کنم نشد!
آره خداییش :))

خیلی وقته نیستش اون نوار. سادگی قالبو بهم می‌زد
عنوانتون رو که تو پنلم دیدم فکر کردم پستتون در مورد این خبره!

♦️درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مرز بانه

🔹به دنبال درگیری مرزبانان فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی در بانه یکی از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
والا من اون زمان هم کلی خبر جورواجور واسم آورد
پدر و مادرا برای انتخاب اسم دیگه افق دیدشون ته تهش تا 7 سالگی بچه است....
بعضی اسم ها خجالت اورن و خنده دار
الان یه ورژن دیگه به مدل اسما اضافه شده که با پرسیدن اسم بچه باید جنسیتشم پرسیده بشه...
والا :)
کلی اسم عجیب غریب می‌ذارن رو بچه. نمیگن این بزرگ میشه مرد/خانم میشه بهش می‌خندن؟
#بیربط

چقدررر قالب وبلاگتون باشخصیت و جنتلمنه! (:
این نظر لطف شماست :) 
خواهر منم یه بار با چنین مشکلی مواجه شد:-)) فکر کنم اسم یه فیلسوف رو داشت سرچ می‌کرد ولی گوگل براش رقصنده یا خواننده یا بازیگر (یادم نیست!) میاورد:-))
:)) آدمو اسیر می‌کنن :))
بعضی اسم و فامیلی ها خیلی باحالن
همین قهرمان تو فامیل ما شر شد
یکی از دخترای باکلاس فامیل یه خواستگار جنتل من داشت اسمش قهرمان بود
با اسمش مشکل داشت جواب رد میداد اقاعه گفت اسمم و هرچی دوست داری صدا بزن
دخترِ به همه گفت امیر صداش کنن
هیچی دیگه برادرای ماهم از اون روز بهش گفتن امیرقهرمان
بچشون که میخواست بره مدرسه اسم پدرش و رسما تو شناسنامه عوض کردن ولی همچنان فامیلا امیرقهرمان صداش میکنن😄
:))) امیر قهرمان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)