عقاید یک رامین

Close Friends

حسِ خوبِ دیدنِ مستطیلِ سبزِ گوشهِ بالا راست

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

Close Friends من، بچه‌های وبلاگی‌اند فقط.
ایول به شما
من تو لیست کلوز فرند یک سری افراد هستم که برام بی‌نهایت عجیب و ذوق مرگ کننده بود =))
دقیقا. اصلا آدم از کیف می‌کنه
مال من خالیه خخخ (:
مال منم :))
کلوز فرند دیگه چیه؟
تو اینستاگرام میشه کلوز فرندز مشخص کرد برای دیدن استوری‌ها
پیجى جز اونى که من دارم دارى یعنى
وقتی می‌بینی که بالا نوشته کلوز فرندز یعنی طرف مقابلت تورو جزو دوستای صمیمیش کرده دیگه. این طور نیس؟
چه ربطى داشت:))
:))
آره در مورد بعضیا حس خوب می‌گیره آدم.
ولی من حال ندارم از این لیستا درست کنم خودم :))
من بقیه رو هاید کردم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)