عقاید یک رامین

ای خودم 23

ای رامین !

ای خودم !


مهم‌ترین لحظات زندگی، لحظاتی بوده که از ته دل گریه کردی. اون لحظاتو فراموش نکن. هیچ وقت

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

اینکه میشه یه عالمه از لحظات :(
همش از ته دل بودن؟
پستتون یادم آورد که تا الان فقط سه بار از ته دل گریه کردم
یکبار وقتی که پدرم با مرگ دست و پنجه نرم میکرد و من نمیتونستم هیچ کاری بکنم و همه منو عقب میکشیدن و ازش دورم میکردن که بیشتر از اون نبینم
یکبار به خاطر عمق ناراحتی مادرم که هیچ وقت گریشو ندیده بودم و اولین بار بود و من حس کردم خودم به جای اون شکستم
و یکبار بخاطر برادرم که خواب دیده بودم درست جلوی چشم من غرق خونه و مرده

هر سه بارش تلخ ترین و منفورترین لحظات زندگیم بودن و هستن، یاداوریشون واقعا عذابه و چند ساعتی حتی بعد این چند سال درگیر و ناراحتم میکنه:(
:(
خانواده خانواده خانواده ...
آدمی لحظات خنده‌هاش رو فراموش میکنه ولی اکثریت گریه‌هاش رو نه، لااقل من که اینطوریم.
منم همین‌طوریم. یادم نمیره ...
گریه برای من یعنی درد نرسیده به استخونم هنوز. یه جای امیدی هست. وای از اون موقعیتهایی که از ته دل سکوت کردم!
از اون جایی که مهندسین، مهندسی توضیح میدم. انرژی از بین نمیره بلکه از حالتی به حالت دیگه تغییر می‌کنه. وقتی خیلی ناراحت میشم، انرژیم بشدت زیاد میشه، این انرژی باید تخلیه بشه. از اونجایی که مخالف خشونتم، با از طریق انرژیمو تخلیه نمی‌کنم. تنها گزینه موجود گریه می‌مونه ناچارا ...
گریه مرد خیلی درد داره.! دیدن گریه مرد خیلی خیلی درد.!
گریه مرد نباید دیده بشه ... نباید
اه خدا چقد این پست بوی غم میده
من با این اوصاف حالا بیخیال ترین و بی احساس ترین عضو خانواده شناخته شدم
انیمیشن inside out رو دیدین؟ اونجا نشون میده غم بد نیست. لازمه حتی
گریه ی مرد وقتی دیده بشه و تو به عنوان یه دختر یا خانم تنها ادم کنارش باشی که باید ارام کنی و الزامش اینه که خودت گریه نکنی نابود میکنه ادمو عمرا اگه فراموشت بشه:( از خدا میخوام این حس تلخی که من کشیدمو نصیب هیچکس نکنه
امین
آمین 
یاد گذشته‌ها افتادم ...
میشه گفت لحظه ی سختیه
همین‌طوره
سرباز رامین آیا شما جاتون امنه؟
قربان معرفتت جولیک ^_^ 
شکر امنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)