عقاید یک رامین

منصرف شدم

خواستم واسه گوشیم کله شارژر بخرم، گفت 150 هزار تومن. یادم افتاد من اولین گوشی‌مو 180 خریدم.
چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

من ال‌سی‌دی لپ‌تاپم داره خراب میشه می‌ترسم ببرمش جایی :|
همه‌ش میگم کاش قبل گرونیا عوضش کرده بودم کلا.
الانم عوض نکنین باز بعدا میگین کاش عوض کرده بودمش
هعی
تازه بدون سیمه با سیمش چنه خدا میدونه؟
با سیم می‌فروخت
باید بیشتر مواظب وسایلمون باشیم
درسی که گرونی به ما داد!!!!!
همی‌طوره
برای چه گوشی میخواستید بخرید مگه؟
یه شارژر fast سامسونگ اوایل عید خریدم ۷۵_۷۰ تومن ، سری‌ش فکر کنم ۴۰ تومن باشه اینجا
واسه هواوی. اون‌طور که مغازه‌دار می‌گفت اصله :/
یه بار گوشیم صفحه‌ش خاموش شد یه بارم لپتاپم روشن نمیشد هر کاری میکردم. در هر دو موقعیت قلبم اومد تو دهنم بی اغراق! همچنان تف تو این زندگی
مگه چی داریم غیر این دوتا. کل داروندار آدم تو این دوتا وسیله‌ن
پیارسال بود دیگه گوشیم از دستم افتاد تو ماشین، اون موقع 300 خواستن برا اینکه قطعه اشو عوض کنن، گفتم چه کاریه گوشی خودش چنده مگه، پریروز رفتم برا بابا گوشی قیمت کنم، گفتم اونم بپرسم ارزون درآد درست کنم بدم بابا، گفتن: 800. خلاصه نه برا بابا گوشی خریدم، نه اونو دادم درست کنن دست از پا درازتر تاتی تاتی برگشتم خونه.!
اله همون موقع هم باید گوشی رو درست می‌کردی هم واسه باباتون گوشی می‌خریدی
من دیگه پول جمع نمی‌کنم که یه روزی یه چیزی بخرم-_-
هی بیشتر جمع می‌کنی هی بیشتر گرون میشه
دیروز که داشتیم از رودخونه رد می‌شدیم تا بریم تو جنگل به این فکر می‌کردم که اگه یهو بیفتم تو آب چی می‌شه؟ و در کمال تاسف غصهٔ خودم رو نمی‌خوردم(اگه میفتادم نهایتا تا کمر می‌رفتم تو آب)، بیشتر نگران این بودم که اگه گوشیم بیفته و خیس شه باید چه گلی به سر بگیرم. :| اینقدر که همه‌چی گرون شده! :|
آره والا. آدم باید عین چشاش ازش مواظبت کنه
اون موقع بابا گوشیش خوب کار میکرد، منم ترجیح دادم یه گوشی نو بخرم.!
خلاصه که بد وضعیتی شده :|
بد مال یه دیقشه
من چند وقت پیش ال سی دی گوشیم شکست؛ رفتم قیمت گرفتم قیمتش از قیمتی که گوشیمو خریده بودم بیشتر بود :/
حتما سامسونگ بوده، آره؟
اره :(
سامسونگ ال‌سی‌دی‌هاش کیفیتش بالاست، همچنین قیمتش
سلام رامین می توانی یک قالب طنز برای من درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام :)
تو شرایطی نیستم که بتونم
پس من فروردین سال بعد میام بهت میگم برام درست کنی؟
احتمالش خیلی کمه. چون کارم اصلا طراحی قالب نیست
پس پاشم برم عوضش کنم تا از این گرون‌تر نشده :|
کار درستیه به نظرم
اخ که شارژرمو خانواده گرام خراب کردن از بس با مال من میذاشتن شارژ... برم دیشو بگیرم بلکم یه جا دیگه استفاده کنم:/
اگه ماه حرام بود دو تا شارژر می‌گرفتین :))
من باطری گوشیم خراب شده بعد قیمتش شده 110 تومن!!!! بعد چجوری باید بخرم دقیقا :دی
از کبوترهای نامه‌بر استفاده کن بجای گوشی
جدیداً رو وسایلم حساس شدم، بعضیا فکر می کنن بخیلم، خبر ندارن همه چیز گرون شده
والا بایدم حساس شد. شوخی نیست. همش پوله
بابا متفاوت باش و گوشی هوشمندو بذار کنار و به رو خودتم نیار ((:
از این کارا کردم قبلا. اعتیادم به موبایلو حذف کردم قبلا. ولی الان جاش نیست فعلا :)
چرا انقدر گرون؟
چه خبره
چه می‌دونم والا
والا منم همین کارو کردم
آدم می‌ترسه دیگه از وسایلش استفاده کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)