عقاید یک رامین

به مناسبت

دهمین سال وبلاگ‌نویسی
شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۰۰ ق.ظ

 ۲۵ تا نظر تا الان نوشتن

ایشالا صد و ده سالگیش :))
بحالت فسیل شدگی قراره پست بنویسم؟ 

ممنون :)
مبارک باشه :)
امیدوارم همیشه بمونید و بنویسید :)
متشکرم :)
سلامت باشین
مبارک باشه:)
مرسیات :)
چه خفن! :))
مبارکه! ایشالا صد سالگیش. ^_^
ممنونم ^_^
خداقوت دلاور
سلامت باشین :)
ده سااال!
ماشالا. مبارکه :)
تشکرات فراوان :)
هشت سالش رو من شاهدم :)
زمان خیلی زود سپری میشه!
چندبار این ده سال رو مرور کردین؟!
مبارک باشه ده سالگیتون، یه دهه کامل کم نیستا، انگار که بچه ات کلاس چهارمه، فک کن انشاء نوشتن بلده، ضرب رو پارسال یادگرفته :))
خیلی زود
خیلی. جلو چشممه بعضی جاهاش
ممنون :) 
تازه داریوش هم کمکش می‌کنه تو درسا
به مناسبت دهمین سالِ وبلاگ نویسی...
این شبه جمله بود
یک انتهایی هم لازم داشت

بیخیال
إن شاء الله 20 سالگیش
به این مناسبت کاغذو چسبوندم رو دیوار :)) 

خیلی ممنون :)
به عنوان یه بلاگر پیشکسوت پندی به ما ده که آن به :|
تفریح رو تو اولویت قرار بدین
تولد وبلاگ نویسیت مبارک :)
ممنونم :)
منم امسال دهمین سال وبلاگ نویسیمِ😊
ولی هنوز یاد نگرفتم مثل خیلی ها قیافه بگیرم و هرجایی نظر نذارم😃
مبارکه
کاش بلد بودم قیافه بگیرم
کامنت آلاء :))))
خب آقا منم ده یازده ساله می‌نویسم، بیاید همه جمع شیم قیافه بگیریم یه کم😎😁
کامنت ایشون تیکه به من بود :)
عمرش بابرکت. :)

چقدر دیر رسیدم من به اینجا :|
تشکر :)

دیر اومدی نخواه زود برو :))
عه؟ پس من برم تو افق محو بشم :))
:))
مبارکه عاقا :)
ایشالا صد سالگیش رو جشن بگیریم
خیلی ممنون :)
مبارکه. ایشالا سالای بعدی تر با دلخوشیای بیشتر :)))
بنفشه اینا مثلا D:
:))))) 
آمین :))
تولدش مبارک! :)
خیلی مرسی :)
تبریک ^_^
ممنونم :)
سلام
یک خبر خوب،از اون خبر های دست اول،برای بلاگ بیانی ها
از این به بعد قالب های بلاگ بیان طراحی میکنم.
زود بیاید تا از دستتون نره.
این سایتم یه جایی بنویسید چون قراره در این منتشر شود:http://hd12034.blog.ir
در بله هم کانال داره،خواستید بیاید: https://ble.im/hd_store

یک چیز دیگه اگر واقعا وبلاگ تان برایتان مهمه.
برید این سایت تبلیغات رایگان داره،خدایی
یک چیز هم بینمون باشه
یک جایی داره برای کسب درآمد،زود بیاید تا پولیش نکردن.
لینک سایته: http://ytre.ir/dnis

متشکرم
خدا حافظ
سلام :)
کاغذ ندارم متاسفانه پیشم
خداحافظ
مبارک باشه تولدش:)))
تولد خودمو دلم خواست:(((
ممنون :) 
می‌رسه :) دیر یا زود
کیک و شمع جاشون سبز بود آقای نویسنده:)
زود رسیدنش یادم میاره دارم پیرتر میشم دیر رسیدنشمدلتنگم میکنه که راکد موندم 😂 ثبات ندارم هنو
آقای نویسنده؟ با منین؟ :) من کجا نویسندگی کجا؟ :))
خدایی تولد همیشه خوبه ^_^
بزن اون‌ دست قشنگه رو:)
مرسی مرسی :)
اوووو
چه قوی!
نوشتنت هم که عالیه!
ممنون :)
به شما وبلاگ نویس حرفه ای و عزیز تبریک میگم
وبلاگت عالیه
متنها زیبا و ماندگار
باعث خوشبختیه اگر لینک منم توی لینک دوستانت قرار بدی
ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)