عقاید یک رامین

بزرگ شدم چیکاره بشم

سرباز جدید اومده. ۲۸ سالشه. بچه بزرگش هفت سالشه. و من هنوز به این فکر می‌کنم که

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

زندگی آدما با هم فرق داره خب
بله فرق داره
عححح چقدر زود ازدواج کرده '_'

ولی خیلی خوبه آدم با مامان باباش اختلاف سنیش کم باشه! :)) احساس میکنم بهتر میتونن هم رو درک کنن.
۱۷ سالگی ازدواج کرده
۲۱ سالگیش بچه دار شده!
اره
هر کسی مسیر خاصی برای زندگیش داره
مطمئن باشید که اون سرباز هم گاهی به شما غبطه میخوره
البته من بهش غبطه نخوردم 
اینکه به این فکر کنیم که بزرگ شدیم چی کاره بشیم بهتر از اینه که بزرگ شده باشیم و اون کاره ای که میخواستیم نشدیم... پس تا وقتی هنوز در مرحله بزرگ شدم میخوام چی کاره بشم هستیم هنوز آدم بدبختی نیستیم.
دیگه از این بزرگتر؟
شاید ایشون هم هنوز یه گوشه از ذهنش به همین فکر می‌کنه. به نظرم مامان و باباهایی که هی به بچه‌هاشون نگاه می‌کنن و براشون نقشه می‌کشن، برای آینده‌شون، برای رشته‌شون، برای شغلشون، و هی می‌خوان اون‌ها رو ایده‌آل و بزرگ و ابرقهرمان و خفن و جهان را تسخیرکننده بزرگ کنن، آدم‌هایی‌ان که هیچوقت نتونستن جواب این سوال رو توی ذهنشون پیدا کنن و حالا که سنشون بالا رفته و امیدی به یافتنش ندارن، همین سوال رو به شکل یک نیاز مبرم توی دل بچه‌هاشون می‌کارن تا نسل بعدی ادامه‌اش بده و پیداش کنه. یه ارث ابدی.
شاید

ببخشید هر چی فکر کردم هیچ جواب بهتر و خوبی به ذهنم نرسید. این جواب مختصرو به من ببخش
جزو کساییم که کمترین اختلاف سنی با جفت پدر و مادرم دارم در حد ۱۸-۲۰ سال... چندان جالب نیست.
الان جزو عده ایم که مطمئنا اگررررر ی روزیییییییییی تصمیم داشتم بچه داشته باشم بالای سی سال باشه خوشحال میشم:/ ینی با توجه به الانم کاملا مشخصه که بالای سی خواهد بود...
مهم اینه روحیه جوان داشته باشین که دارین و گویا کودک درونتونم هنوز فعاله😉 این خوبه...

* به احتمال قوی سرباز جدید ترک یا بهتر بگم آذری هست دیدم که میگم😄
من اصلا به این موضوع فکر نکردم

+ درسته
به نتیجه ای هم رسیدی؟!که چیکاره بشی؟
نه
17 سالگی؟؟؟o__O واقعا خییییلی زوده :/ تازه اونم یه پسر :| زنش چند سالش بوده دیگه :|

نمیدونی که راضیه از اینکه زود ازدواج کرده یا پشیمون؟
اطلاعی ندارم

منم نمی‌دونم
آها، ببخشید پس😞
من اولین چیزی که به ذهنم رسید شرایط تا حدودی مشابه بود متوجه منظور اصلیتون نشدم😣
ولی ۱۷ سال آخه؟!؟! دیگه گفتم سن کم نگفتن که ...
خواهش می‌کنم :) 
مشکلی نیست :)

زوده.
به نظرم بزرگ شدین بلاگر شین! پتانسیلش رو دارین :)
#هارهارهار
#گوله نمک
#یکی نمک دون رو از برق بکشه
:| وبت کوش؟ :|
کوتاه و عالییی بود!
:)
حالا کو تا بزرگ شیم :)))
نمیدونم چرا هرکی تو بچگی ازم میپرسید میخوای بزرگ شدی چه کاره بشی میگفتم سرباز!! :|
فردا نه پس فردا بزرگ میشی دیگه
:|
رامین جان! جدی باشیم! به نظرت ادمی که ارام وحشی رو حذف کرد وبلاگ دیگه ای رو نگه خواهد داشت؟ :)
چه وضعشه خب؟ :| نمیگی ما دلمون تنگ میشه واسه نوشته‌هات؟ نوشته‌هات به جهنم. میومدیم دو دیقه حرف می‎‌زدیم دلمون وا میشد. اونم ازمون دریغ کردی؟ حداقل بعد کنکور برگرد. بیا ببین چه کانالی زدم. 
زمانی که سربازی بودم چنین موردی داشتیم
همه کاراشو کرده اومده سربازی
عررررررررررررررررر^____________________^ بابا ما خیلی ارادت داریم😅😅
کانال تلگرام زدی نون باگت؟ ایشالا حالا تا بعععععد کنکور سحر چه زاید باز برادر

+ اه بمیری اصلا رامین دلم برات تنگ شد:|
:))
زود خلاص شو :|

+ مرسی :))
واای چه عجله داشته .. 28 سال و بچه هفت ساله !!!! داداشم رو به زور تو 36 سالگی زن دادیم
خیلی عجله داشته
تگ مؤخر نزدید
مرسی بابت دقت‌تون :)
وبتون خیلی باحاله./
موافقم  :))
دیشب خواب دیدم با بچه ها بلاگ رفتیم بیرون بعد من توله سگمم اوده بودم که یهو دیدیم گم شده! تو مترو بودیم و وقتی خواستمزنگ بزنم ببینم دست شما پسراس یا واقعا تو یکی از ایستگاه ها جا مونده داشتم تند تند دنبال شماره تو میگشتم!
یعنی شماره ات تو خوابم مساله سازه😆 همین.
چرا سیو نمی‌کنیش؟ چرا واقعا؟ چه حکمتیست در این سیو نکردن؟ در عارفانه‌ترین سیو نکردن؟ :))
شماره خودت مونده تو گوشی قبلیم. اگه تونستی اینجا پیام بذار.

کانالو دیدی؟ :))
داستان خیلی طولانی داره این سیو نکردن شماره ها ولی به طور خلاصه : شماره هیچکدوم از وبلاگیا رو سیو نکردم:| در عارفانه ترین سیو نکردن:)))
عهههههه؟ شماره منم برا تو به معضل تبدیل شد! لعنت😆 میفرستم برات.
فقط همچنان بدان که اس ام اس ها احتمالا برا من نمیاد:| اگه احیانا بی جواب موند گناه من نیست:|

هاااااااو:)))) نیومد کامنت خصوصیم در خصوص دیدار از کانال شریفتون؟ بسی جذاب اقا:)

+ به نظرت کی هممون خلاص میشیم از این وضع ای کنونی؟ این تیر بی صاحاب کو پس؟

+در خصوص جمع اوری تاریخ تولد دوستامون، تولدت کی بود داداچ؟
:)) عه. اینکه همون قبلیه. من فکر می‌کردم یه شماره دیگه دادی و به اون زنگ می‌زدم.
نه چیزی نیومده. پس خوشت اومده :))

تیر بیاد راحت شیم بخدااا

میگم بهت :)
اوه.چه زندگی جالبی.عجیب نیست.جالب است!
:)
ما رو هم بفرستن سربازی دیگه

همش ازش تعریف میشنویم

من میخوام برم خدمت :D
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)