عقاید یک رامین

پویش درخواست از «بیان» برای توسعه خدمات «بلاگ»

1. بکاپ. بکاپ واقعی. از همه چی. از اون مهم‌تر، بشه از بکاپ استفاده کرد و مطالبو برگردوند.

2. درست شدن آمارگیر. آمارگیر بعضا درست کار نمی‌کنه. بعضی اطلاعات اضافی هم میده که بدرد نمی‌خوره. از آمار هم بشه خروجی گرفت. 

3. قسمت css و html درست بشه. وقتی اسکرول می‌کنی صفحه هی می‌پره. با گوشی کار می‌کنی نمیشه کپی پیست کرد. 

4.به نظرات همدیگه بشه جواب نوشت.

5. تو قسمت کلمات کلیدی و موضوعات، چند تا پست رو انتخاب بکنیم بعد تگ رو یه جا اضافه بکنیم.

6. مهم‌ترین خواسته: وبلاگ خودشو بروز بکنه. با بلاگرا حرف بزنه. اگه مشکلات هست از مشکلات بگه. اگه خسته شده از خستگیش بگه. اگه می‌خواد ول کنه بره، بیاد بگه. هیچی بیشتر از این اذیت نمی‌کنه که تو دوسال گذشته فقط 6 تا پست گذاشته. حس می‌کنم انگار یکی ولم کرده. براشون مهم نیستم. بیان بدون هیچ چشم‌داشتی این همه امکانات گذاشته در اختیار ما تو طول این سال‌ها. بی‌انصافیه بدون تشکر ازش ایراد بگیریم. ولی این حرف نزدن، این سکوت‌های طولانی، آدمو اذیت می‌کنه.

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

3 واقعا اذیت میکنه آدم رو

آره حداقل بیان و بگن چی شده... کلا ول کردن یعنی. پیام هم میذاری حتی نمی بیننش
پرش پلک گرفتم :|
اگه امکان بلاک کردن در بیان وجود داشت من الآن بلاگفا نبودم... البته بلاگفا هم امکان بلاک کردن نداره اما فضاش هم انقدر همه چی آرومه ما چقدر خوشحالیم نیست.
من همیشه به این موضوع فکر می‌کنم. واقعا به نظرت میشه؟ من احساس می‌کنم قابل اجرا نیست. البته الان تو بیان می‌تونی بلاک کنی که نظر نتونه بنویسه
موارد ۳ و ۵ از اون چیزای کوچیکی هستن که بی‌اهمیت به نظر میان ولی اذیت می‌کنن! مخصوصا ۳. فک می‌کردم فقط خودمم که نمی‌تونم اسکرول کنم :))
والا
حتی یه باگ داره وقتی فول اسکرین می‌کنی صفحه css رو، زیاد که کار می‌کنی یهو هنگ می‌کنه. خدا نکنه که سیو نکرده باشی :|
گزینه اخرو تو هیچ پویشی ندیدم.ایول.اصل خود رو راموش نکنیم D: حتی با خیلی وجود ها.
:)
حس میکنم اینارو گفتی الان خالی شدی😆

ولی من با چهار مخالفم. نظر شخصیمه ولی با هر چیزی که وبلاگ رو از اصل سنتیش دور و بیشتر به شبکه های مجازی دیگه شبیه میکنه مخالفم.
چیه واقعا؟! همین @هلما و خطاب به اونایی که تو اشپزخونه خدمت میکنن چشه مگه؟😆
:))

من نمیگما نوتیف نشون بده. من میگم بشه جواب نوشت فقط. 
آشپزخونه :)))))
اقا الان من که وبلاگ ندارم نمیتونم در این زمینه حرف بزنم؟ چجوری این پویشتون حتما باید پست گذاشت!؟اقا وبلاگای زرد که پست هم نمیذارن بعد یه مدت حذف شن ادرسا ازاد شه!
من نمیدونم این لاشخورهای عزیز که کمین کردن وبلاگای با بازدید خوب حذف شن و اونا ادرس رو صاحب شن از کجا میان - که به نظرم باید نفت ریخت تو لونه شون- ولیییی لااقل بنویسن! لااقل زرد ننویسن! ما خواستار وبلاگ سلف دیستروی افتر سیکس مانس هستیم.
ارام وششی منو پسم بدین:|
حیف اون وبلاگ ... حیف

من اومدم بگم صخی رو عاشقم و برم :))
حالا یه اعلام موافقت هم بکنم با خواسته های به حقت به جایی نمیخوره :)
تحویل بگیر صخی

مرسیلر :))
قالب باحالی داری...
ممنون :)
ماچ بهت هلما جان

+ ارام وحشی واقعا حیف بود و حیف تر عمر من بود :)
هلما بیا، اینم جواب شما

+ حیف
الان صخی میاد شاکی میشه ترکی حرف زدین :)
صخی جان "لر" پسوند در ترکی معادل "ها" جمع هست، پس "مرسیلر" = مرسی ها :))
با تشکر.
بی نمکلیم گُل اِلییب :))
نه که شما هم تو این کامنت ترکی حرف نزدی :))))
ائله اُنی دعه با :))
نیه ذهنیم یاری ائلمدی دوزسیزلیم یازام، یازدیم بی نمکلیم :|)
:))))) 
ترجمه اینارو کی قراره واسه صخی بنویسه ؟
کنکور آزی اذیت ائلیرم بیلسین :))
سیز زحمت ترجمه چکجاخسیز.😊
بیاد یکم حرف بزنه کیف کنیم. :) جیغ و داد هم کنه که عالی میشه :)
هله من صخین کامنتین جوابین یازمامیشام :|) حقمه از پا آویزونم کنه. :)
باید ترکی بهش یاد بدیم. این طوری نمیشه. :))

:))
وبلاگ بسیار خوبی دارین مطالب همه عالی است


ربات اینستاگرام ارزان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)