عقاید یک رامین

با تشکر

4 تا صفر از پول کم کنین ولی با صفرهای پول من کاری نداشته باشین.

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 ۲۸ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر این ماجرا داغ شده در فضای مجازی:))
موضوع مهمیه خب
هر جا میری دارن راجع به این موضوع میگن(((:
اسیر کردن ملتو :))
اگه میشه برای منم همینطور
مرسی
میگم بهشون
ایده خوبیه D:
:))
یه نگاه به موجودی حساب من بکنن، خودشون خجالت میکشن چهارتا صفر کم کنن :)
اینم میگم بهشون
یکاری نکنن که یه چیزیم به بانک بدهکار شیم😅
عوضش دیگه مشکل شمردن صفر نداریم دیگه :|
صفرهایی که از پول بقیه کم می کنید به پول من اضافه کنید... با تشکر.
اووووف اینم فکرم جالبه :))
خیلی همه چی به طرز مشکوکی مزخرفه‌ واقعا :|
بابا تابستونه. به فکر خودت باش. کیف کن. بترکون. کسی به فکر تو نخواهد بود. این تویی که باید واسه خودت حال خوب بسازی
من بعد از ۲۰ سالی که از خدا عمر گرفتم تازه داشتم به ریال عادت میکردم و اینکه باید یه صفر ازش کم کنم تا درست بشه، حالا گند زدن به محاسباتم ! :|
ولی برا من بهتر شده. من آستیگمات دارم و شمردن صفرا برام مصیبت بود :)) 
آقا یه سوال پیش اومد برام البته بعد از دیدن جواب کامنت فرشته.
وضع آستیگمات چشمای من بدتر از مال شما نباشه بهتر هم نیست ولی خب نهایت موجودیم هشت رقمی بوده اونم تو شرایط لاکچری البته.
بنظرم بهتره بجای مطرح کردن سوال ازتون بخوام شماره کارت، رمز دوم، cv2 و تاریخ انقضاء کارتتون رو بی زحمت بصورت خصوصی بفرستین برام :) با تشکر..
مشکلم تو خوندن حساب خودم نیست که. اون سری قمقمه دیدم زده بود ۸۸۰۰ گفتم هشت و هشتصد خوبه که. خانم گفت ۸۸ تومن :/
نخریدین؟!
نه بابا. با دستم آب می‌خورم :))
چی شده؟ :|
اخبار می‌خونین؟
امیدوارم مارو بدبخت نکنن
آمین :)
برا رامین کامنت نذاریم. جواب اس ام ای که نمیده هیچ، تو کامنتاشم حرف میزنی شاکی میشه! اصلا قهر قهر تا روووووزه قیااااااااااممممت!

:-D :)

پی اس:بله من همونی ام که سوییچ میکنه رو یه چیز بی نمکی و ول نمیکنه. چیز بی نمک ندید دستم که اره! بددد!
من جواب نمیدم؟ :| همون لحظه جواب دادم. اون خطت مارو کشت آقا عوضش کن خب :|
والا وگرنه من یه کامنت برا این پست داشتم چششش مخاطب کور کن! خاااص! نااااب! خااالص!

داشتم فک میکردم همینجوری کامنت بذارم بیای ببینی یه عالمه کامنت بی ربط داری حرصی شی ، بعد یادم افتاد تو همونی که ساعتا و کامنتا رو کنترل کرده بودی یه عالم کامنت گذاشته بودی که وقتی وبو باز میکنم بزنه ۱۱ نظر جدید :)))))))
اصلا اقا دانی که چیست دولت حتی؟:) اصن سگ بر روحتان جمعیا صلوات اقا!
چــــــی میگی ( با لحن علی صادقی)

بله بله من همونم :) چقدر ذوق مرگ شده بودی. ارزششو داشت :)

دست گلت درد نکنه. عارفه هنوز هستا. اینارو می‌خونه :)) یادته زبونت قلنج شده بود نمی‌تونستی چیزی بگی؟ :))))

اقا! من اس ام اس بی جواب نمیذارم. شده بیام وبلاگ طرف بگم شارژ ندارم نمیذارم یارو فک کنه پیامش به کتفم بوده! خیلی خیلی خییییلی هم ناراحت میشم یکی جوابمو نده! لذا هر وقت دیدی بیس چار ساعت جوابی از من نیومده بدان و اگاه باش که پیام بهم نرسیده و تازه دارم فحشتم میدم که جوابمو ندادی! امکان قحححححط رابطه حتی:|

تااازشم مشکل از گوشی توعه:| ننداز گردن خط من! دهعععع!


ذوق مرگ شده بودم؟ قد اسببب ذوق کردم قد اسبببب!

چیکار کنم حالا عارفه هس؟:| کلا زبونم یهو گرفت یا اینکه ترورم میکردین صدام در نمیومد؟ کدومش؟:-D
:| ای خداااا. صدمین سیم کارتتو بخر راحتمون کن :|

:))))

سگ بر روحتا یعنی چی؟ :)) 
ترور؟ تو ترور میشی آخه؟ اینکه نمی‌تونستی فحش بدی :)))
چیکار کنم؟ کارتمو بخرم؟!:/

یعنی سگ تو روحتون:| به همین شفافیت بیان کردم که؟:-D من تو چشات نگاه نکردم نگفتم خر عوضی؟!:| البته افتخار نداره و خیلیم ناخوشاینده ولی تحریف تاریخ نکن برادرم! عارفه بود میتونستم فحش بدم! دلم نمیومد جلو دختر مردم لوله ات کنم فقط:-D اینا باهم فرق دارن:-D
99 تا شماره داری دیگه. صدمین رو بخره ایشالا درست میشه :| :))

انگاری یادت رفته کی اونجا ظفرمندانه از ایستگاه اومد بیرون. هنو کاریت نداشتم :)) یادم باشه دفعه بعد رحم نکنم بهت :))))
ضمن اینکهههه اهاااان تازه دوزاریم افتاد! یه لحظه واقعا فک کردم داری میپرسی معنی سگ بر روحتان چیه؟!:/
اوکی من ساعت خوابم گذشته شبخیر:-D
اون اس ام اس رم ریسند بزن ببینم تهش کی به دنیا اومدی تو اه! با این تاریخ تولدت و با این شماره ات!:-D
نچ نچ نچ نسل جوان [سرش را تکان می‌دهد]

شب بخیر :))

باشه. ایمیل داری واست ایمیل بزنم؟ مطمئنم دیگه نمی‌تونی گند بزنی تو جیمیل :)))
تازه یکی از سیمکارتم گم شده خوشحال شدم:-D :|

من چی میگم مگه؟ معلومه تو ظفرمند بودی نکبت جون! دوووو به یک کردین با عاااارفه! با عارفه ی غیر مظلووووم! با عارفه ی تو تیم توووو! باز تو مسابقه گلزار ادما حق تماس تلفنی دارن من هموووونم نداشتم! افتاده بودم بین دو تا درااااکولااااا! منم خسته افسرده از دکتر اومده وقت مشاوره داشته تو امپاس خانواده! (تا یه هفته مامانم میگف حالا این رامین کیییی هه اصن؟ اونم من که رشته دانشگاهیتم نمیدونستم خیر سرم:| )
ترورم کردین ولی فحشت سرجاش بود برادرم. تحریف نکن!

همون اس ام اس اقا! ایمیل سختمه:|
:|    -_-

عارفه غیرمظلوم ؟؟؟ !!! عارفه اصلا کاریت داشت؟ اصلا چیزی گفت بهت؟ بیشتر مواظب تو بود که زیاد اذیت نشی. تحویل بگیر عارفه. بیا ببین چی میگه. نچ نچ نچ
رشته من ؟ :| ماهی گلی دیگه. ماهـــــــــی. 

ترور :)) این هنو دست‌گرمی بود :)))

باشه
باز یکی شب خوابیده صب بیدار شده تصمیم گرفته برا مملکت:(
خدا بخیر کنه
ای کاش به جای صفرها، به فکر برکت‌های رزق بودیم
ای کاش
اهم اهم! به انضمام چشم غره!
آدم به بزرگترش نمی‌گه دراکولا، زشته! خجالت داره! قباحت داره!
چشم غره :))

نچ نچ نچ نسل جوان اصلا رو به قهقهرائه 
یه لحظه دیدم در جواب یه کامنت نوشتی نسل جوان اومدم جامه بدرم که آیییییی! نسل جوان فقط صخی! که دیدم بله خطاب به خودم بوده:| خب باز خداروشکر
:))) بله نسل جوان فقط خودت. 
+ پی نوشت این پست اقاگل رو بخون، گمونم خوشحالت کنه
http://aghagol.blog.ir/post/1589#comments
مترسکو میگی؟ خبر داشتم ولی بازم مرسی :)

+ یه حسی میگه اون کامنتی که واسه آقاگل گذاشتی از طرف رامین فیکه :)))))))))
قررربونت:)

+عه چی شده؟ باز مودب حرف زدم؟ شیب؟ بام؟:)))
:)

آره. در پناه ایزد منان مانا باش :)
ول کن ایناروووو
بیا ببین کی وبلاگ قشنگشو مرتب کردهههه^____^
چه عجب
نه چی شده؟
4 تا صفرو قراره از پول کشور حذف کنن
چقدر واقعا اینروزا رسیدم به این چند تا جمله که تو پاسخ کامنتم نوشتین‌... واقعا همینطوره ..
کیف کردن از زندگی هیچ وقت نباید فراموش بشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)