عقاید یک رامین

قالبای قدیمیم

دیدم انصاف نیست من چند تا قالب داشته باشم و بلاگستان این‌جوری بی‌قالب بمونه. اکثرا مال عرفان بوده و من تغییرش دادم. امیدوارم بدردتون بخوره :) 


+ اگه دنبال طراحی قالب می‌گردین ف.شین کارش درسته


آبی

CSS  Html




بهار

CSS  Html



پاییز

CSS  Html



زمستون

CSS  Html



پرنده

CSS  Html

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۷ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

دمت گرم بابا(((((:
خواهش می‌کنم :))
سلام خیلی خوبند این قالب ها:))
سلام :)
نظر لطف‌تونه
مخالفت خودم رو اعلام میدارم فلذا با چشمانی قلبی قالبی هم بر نمیدارم!
چرا خب ؟
ضمن اینکه ف. شین کلا از خوبای روزگار است.
موافقم :)
من آبیه رو نبودم عمو
چرا فصل تایستان نه؟
و اون قالب اسم کلاغ بیشتر بهش میاد یا کفتر تا پرنده :/
مثلا میگیم رامین قالب کفتریتو امروز بذار :|
آبی خیلی قدیمیه
تابستون همین قالب فعلیمه
خواستم بصورت عام بنویسم اسمشو
ریسپانسیون آیا؟
یادم نیست راستشو بخواین
حالا به ما بگو این همه مدت چرا وبلاگ نمی‌نویسی؟
من اولین پست هاتون رو هم چک کردم بیشتر دارید استاتوس میزارید تا نویسندگی
خب چون واقعا نویسنده نیستم. اگه بتونم همون استاتوس‌هارو هم بنویسم خیلی هنر کردم
احوال پیر مغان؟
خوبم رفیق. حال خودت چطوره؟
خوبم خواستم اگاهت کنم، که خوبم:)
شکر. خواستی حرف بزنی هستم :)
نه عزیز جان قربونت. ردیفم نیازی به حرف نیست فعلا.
دیشب اونجوری شد گفتم نگرانت نکرده باشم یه خبر بدم که سالمم:-D :)
مرسی که گفتی :)
دوستان دست به قالبای پسر مردم زدید، خشم صخی رو در جیب راست خودتون قرار دادین. به جنس دست دوم نه بگید و برید یونیک خودتون رو پیدا کنید . اینا قالبای رامینن! برند رامینن. انگار لباس کاری که متعلق به یکی دیگس و اسم یارو هم روش حک شده رو توی یه کارخونه برداری و تنت کنی! بعد هم انتظار داشته باشی هم تو، هم صاحب لباس شخصیت مستقلتون رو حفظ کنید!
دیگه نه اون لباس ارزش خودشو داره نه شما.
شما هم هیس کن رامین جون. بنده با مخاطب هات کار داشتم.
دختر یه کم بخشنده باش
نو ای کنت مرسی اه
نسل جوانی دیکه
داریم درس پس میدیم استاد D:
نفرمایید استاد :)
چرا من تا الان ندیده بودددممم
خیلی قشنگن
سلام میخام محبوب ترین مطالب وبلاگ مو عکس دار کنم بلدید!؟
سلام. نه بلد نیستم
قالبات بدرد خودت میخوره فقط👎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)