عقاید یک رامین

آخرین باری که اول شدم

مسابقه ماست‌خوری دوم راهنمایی بود


شما آخرین بار کی اول شدین؟
دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۷ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

مسابقه اطلاعات عمومی تو یه گروه تلگرام
کی ؟
والا من تو کل عمرم دوم بودم یا هم چهارم :/ وقتایی که دوم شدم، نفر اول رو فقط گفتن یا جایزه دادن، وقتایی که چهارم شدم هم فقط سه نفر اول رو گفتن یا جایزه دادن :|
البته پارسال تو مسابقه iypt نقره ۱ شدم که یه‌جورایی میشه گفت اول شدیم تو نقره‌ها اما بازم در کل دوم محسوب میشد :|
دوم که خوبه :) من همه عمر آرزوم این بوده دوم بشم
امتحان ریاضی اول دبیرستان ،اولین امتحان که اونم بعدا معلوم شد که اشتباه شده بود :/
پس اول نشده بودین ؟
مسابقات تیاتر شهرستان، اردیبهشت نود و پنج:)
ولی چیزی که بیشتر از اون و بیشتر از هر اول شدنی تو زندگیم بهم چسبید انتخاب شدن تو تیم هیپ هاپ ریحانه کامکار و بعدش هم رقصیدن با فرزین انصاری بود:) هیچکدومش به هیچ جا نرسید ولی منتخب این ادمها بودن تا اخر عمر برام لذتبخش خواهد بود. همین دیگه. همه فهمیدین که من چه قدر خفنم یا نه؟:-D

+دارم قیافه ات رو در دوم راهنمایی و موقع ماست خوری تصور میکنم و به واقع ووووووویی ننه جاااااان^____^ :))))

+امروز پشت تلفنا، وسط همه لال شدنای من :-D ، یه چیزی گفتی که حس میکنم وقتی دیدمت هم خیلی ازش استفاده کردی بعد یهو یه دلتنگی عجیبی حس کردم:| یه چیزی تو مایه های "صبر کن" و اینا بود. بلا به دور خلاصه! خیلی مهربون بودی حالا زاااااارپ! دلمونم برات تنگ شه! ایش ایش ایش!


++ جان من یه بارم با ریتم تی ام بکس ماست خوری راه بندازیم؟ هر کی نیاد:-D
خسته نباشی جوون :) 

+ دلیل برنده شدنم این بود که اونا خنده‌شون گرفت ولی من نخندیدم :))

+:))

++ بستگی داره کدوم آهنگش باشه :))
با یک نگاه به ابعاد کامنت ها، دیدم کامنت من با سه تا کامنت بالایی برابری میکنه:| :-D خلاصه که تجربه کامنت های طولانی و شیرین را با صخی بچشید^___^
خب 3 جمله اولت جواب سوالم بود بقیه‌اش ربطی به پست نداشت با خودم حرف زدی :)
آزمون استخدامی سال 95 :)
ولی گفتن حین آزمون دانشجو بودم گذاشتنم کنار..
پارسال هم که ساعت کاری بخاطر مصرف برق یه ساعت زودتر شروع میشد، استانداری اطلاعیه داده بود از فلان روز برگردید روال قبل من متوجه نشده بودم و یه ساعت زودتر رفته بودم و اولین نفر انگشت زده بودم. :))
برکانا :)
پارسال از طرف مدرسه یه مسابقه عکاسی با موضوع تغذیه و اینا تو منطقه اول شدم!
باریکلا 
هیچ‌وقت اول نشدم
ولی الان برنده شدی :)))))
از چه نظر اول شدنم رو بگم؟
از لحاظ مسابقه و اینا
یه مسابقه مکالمه زبانی بود سه سال پیش :))
همتونم که مسابقه‌های علمی اول میشین که :))
من چرا یادم نمیاد؟!
همون دبستان مسابقه قرآن اول شدم. اول دبیرستانم مسابقه علمی تو مدرسه. بعد از اون موفقیت چشمگیری نداشتم. :)))

ولی وسط بودنم خوبه. مشکلی با این قضیه ندارم
احسنت :)

اره خب وسط بودن خیلی هم خوبه
سه چار روز پیش
چه نزدیک
آخه غیرعلمی مهارت میخواد؛ من بی‌دست‌وپائم :))
یعنی تو هیچ چیز غیر علمی شرکت نکردم الان که دارم فکر میکنم :| :)))
من سه سال تو تیم ماست‌خوری استان زحمت کشیدم :)))
چند وقت پیش توی مسابقه رانندگی بازی اندروید:-)))
و در دنیای واقعی توی دوران دبیرستان از این آزمون های علمی از طرف اداره میگرفتن و اینا
نمره اول کلاس شدن توی درسی توی دوران دانشگاه حساب نیست؟!
باریکلا :))
احسنت :))
قبوله. چرا نباشه ؟
دانشگاه شاگرد اول شدم :))
باریــــــــــــــکلا. چه رشته‌ای؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)