عقاید یک رامین

همونه، فقط بسته‌بندیش عوض شده

مولانا میگه

تویی کامل منم ناقص، تویی خالص منم مخلص

تویی سور و منم راقص، من اسفل تو معلایی


تی ام بکس می‌خونه

بذار بهت اعتماد بنفس بدم

کاملی کاملی، من نقصتم

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

 ۳۹ تا نظر تا الان نوشتن

منم با حرفت موافقم.
ممنون :)
لبخند میزند:)
من عاشق اون دونفری هستم که این مطلبو جدی گرفتن و منفی دادن :))
خودشه😂😂✌
یِس :))
مخاطباشون فرق می‌کنه‌ها :))
:)) 
مخاطب معشوقه. می‌تونه این معشوق انسان باشه، می‌تونه خدا باشه
منم عاشق جواب کامنتت به فاطمه م شدم:-D بزرگواران عرصه فرهنگ و ادب ما در سیمای معشوق هم؛ رخساره ی رخشان باری تعالی را میبینند!
:))) 
متخصص حرفای قلمبه سلمبه در قالب رامین فیک :))
نه واقعا ربطی به رامین فیک نداره:-D استعداد ذاتیه که در قالب رامین جون زد بیرون:-D
بسیار هم عالی :) استعداد جالبیه :))
آقا من منفی ندادما سوء تفاهم نشه :))
بابا اصلا مهم نیست منفی‌ها. بالاخره اونا هم نظرشون مثبت نبوده خب :) مشکلی نیس
باید منتظر شد در آینده بسته بندیش چطور میشه :)
ایشالا که خبره :))
خدا از این به بعد رو به‌خیر کنه! بسته‌بندی‌های بعدی چه شود! :|
مگه الان بد شده؟ :)))))
من بسته بندی اولی رو ترجیح میدم :))
#فاخر :))
آی لاو تی ام بکس... در حدی که بعد از شجریان (همایون) اوله :)
ایول :)) 
((((((((((((= ها والا
:))
من هنوز رو دلم مونده اون دفعه تو نمایشگاه نذاشتین برم بگم تی ام بکس پخش کنن :))
یعنی انتظار داشتی قبول کنن؟ حرف منی که 3 سال اونجا بودمو قبول نمی‌کردن :))
کامنتارو که خوندم حس کردم مریخی‌ی چیزی‌م که اسمشم نشنیده بودم :))
برم همین آهنگو پیدا کنم گوش بنُمایم :))

فقط یه سوال
الان نباید تو بسته بندی دوم دنبال قافیه باشم دیگه؛ نه؟ :))
عه نشنیدین؟ البته اگه گوش بدین تصورتون از من شاید بهم بخوره :)))

قافیه؟ ته قافیه‌ست :)) فقط نوع خوانشش خیلی مهمه 
رفتم گوش دادم ببینم کیه چیه
اقا از اینا گوش ندید , گوشاتون فالش میشه بعد دیگه نمیتونین ساز بزنین , آهنگساز بشین . از من گفتن :)))))
:)))))
من اومدم تبلیغ کنم تو بری گوش بدی، بعد اومدی منو هدایت می‌کنی؟ :))))))
هووووم احتمالا قبول نمیکردن :)

ولی انصافا حس باحالی بود با اینکه امسال شما نبودی بازم تحویلم گرفتن. هم سارا خانم و هم یکی از آقایون که اسمش رو نپرسیدم. :)
:))

هن بابا بچه‌ها همیشه هستن :) کنجکاو شدم بدونم پسر کی بوده :))))
بله بله دم همگی گرم.

هیچی ازش یادم نمیاد راهنمایی کنم...
فقط یادمه راهنمایی میکرد رو شیشه نکات مثبت و منفی این یه سال رو بنویسم. :)
:)

هوووم. خلاصه رو سفیدمون کرده دا
هن بابا خوووب بود همه چی :)
:)
نچ نچ نچ خب پس یادم باشه اگر خواستین آهنگساز بشین به استادتون بگم چیا گوش میدادید :D

تبلیغتون خوب بود واقعا , البته اولش نمیخواستم گوش بدم همون اسم تی ام بکس کافی بود :))) بعد مشتاق شدم ببینم چطور میخونه این دو خطو, واقعا چطور . سوالم برطرف شده الان :)))

:)))))) البته اگه آهنگسازم خودش کلاسیک ساز نباشه :))) اونم تی ام بکس گوش بده چی؟ :)))

چشه اسم‌شون مگه ؟ :))

خیلی شعرش غنی و پرمحتواست :))
اگر اونم از اینا گوش بده من پرونده دنبال کردن موسیقی م رو صفحه همین تریبون به مضایده (مزایده - مذایده - مضایدح- مظایده) میذارم :)))))


چیزی شون نیست. من کلا نسبت به این نوع سبک موزیک دید خوبی ندارم. میدونم خوب نیست چون بلاخره اونم موزیکه. خواننده و نوازنده اون سبک هم زحماتی برای کارشون کشیدن ولی همیشه از موسیقی انتظارات خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی دارم ولی متاسفانه موسیقی مون اونقدر نیست و وقتی این شعر و این نوازندگی رو میشنوم ناراحت میشم احساس میکنم دارن شوخی میکنن باهامون :))))
خب استاد آهنگسازیم همین افراد تی ام بکس باشن چی؟ :)) 


من هیچ وقت سعی نکردم خودمو محدود کنم. بعضی وقتا جلف گوش میدم ولی خیلی وقتا هم شده دلم یه چیز سنگین درست درمون بخواد. اون وقتاست که مثلا کاروان بنان گوش میدم. یا بیکلام خونم کم بشه Death is the Road to Awe کلینت منسل رو گوش میدم.

بستگی به حال و هوام داره
شما بیا اینارو گوش بده روحت قلب قلب شه :)))

https://dl.just-music.ir/music//BestOf/Bach/bestofbach/BWV%201005%20Largo.mp3


https://dl.just-music.ir/music//BestOf/Bethoveen/Best%20Of%20Beethoven/Symphony%20No%205.mp3


https://dl.just-music.ir/music//BestOf/Bach/bestofbach/BWV%20248%20Sinfonia.mp3

من نمیتونم انتخاب کنم کدوما رو بفرستم:|

https://dl.just-music.ir/music/BestOf/Mozart/The%20Very%20Best%20Of%20Mozart/CD1/9%20German%20Dance%20No%203.mp3

اینترنتم ضعیفه . همینا کافیه فعلا :)))
دست شما مرسی :)

همش فاخر. همش کلاسیک. 
گوش میدم حتما :)
با تقریب نسبتاً مناسبی بله :)) یعنی تو ذهنم شما فقط شجریان و ناظری و اصفهانی و ... گوش میدادید و همزمان یا مشغول ادیت عکس بودید یا طراحی قالب :))

من فک کردم این اعتماد بنفسی که ازش صحبت شده در مورد ابعاد فردی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و اینای طرفه :)) مثل اینکه این برادران تی ام بکس کمال رو در چیز دیگه‌ای میبینن کلا :|

بله قافیه داره به این شکل که هر جا هجا کم اومده یه تشدید گذاشتن :)) کامّلی کامّلی
:)))) چرا اینقدر منو باکلاس و فاخر تصور کردین؟ :))) عکس که خیلی وقته ادیت نکردم :|

نظرشه خب :))) 

شما به این نبوغ نمیگین؟ :))
پس خوشبحالتون :) که خیلی قشنگ میتونین از هر سبک موسیقی لذت ببرین. واقعا میگم . خیلیا از جمله خود من همیشه یاد گرفتن نسبت به یک سبک علاقه و در مقابل بقیه گارد جنگی بگیرن . امیدوارم بتونم همینقدر متواضع باشم ^ـــ^
:)

الان خیلی ریز و زیرپوستی به متواضع بودن خودت اشاره کردی؟ :)) 
چطوری متواضع؟ :))
بهتون اینطوری میاد آخه :))

بله فقط من هم‌نظر که نیستم باهاش هیچی، نظرم کیلومترها دورتره :))

چرااا چراااااا بر منکرش صلوات :))
فقط یاد موقعی افتادم که به دوستم میگفتم من جوابو دراوردم دو، تو پاسخنامه زده منفی دو. میگفت خب تو یه منفی ضربش کن :))

یعنی چیزای دیگه رو نگم دیگه ؟ :))


:))

:))
یاااااا خدا :))

شوخی میکنم :) شما همه جوره آقا رامینید چیزی از ارزشهاتون کم نمیشه :))
:))))

لطف دارین :) 
احساس کردم تو والیبال تیم‌مون باخته. شبیه حرفای مجری تلویزیون بود :))
تی ام بکس:)))
انقده خوبه :))
آره😁
کلی خاطره دارم باهاشون:)))
ده سال گذشت!
:))
پس از مریدای قدیمی هستین :)
نه . میگم یعنی اینقدر متواضع باشم که بین سبک ها نجنگم و هر چیزی قشنگ بود ازش خوشم بیاد . میگم ینی الان اینطور نیستم. احساس میکنم خیلی برام سخته شدن حرف زدن :))))
متواضع هستم ولی :D متواضع تر بشم^^^^___^^^^
:)))))
آفرین راضیم :)))
:)))))))
گیلتی پلژر:)))
:))))
این طوری نگین در مورد تی ام. بچه‌ها یاد می‌گیرن خب :)) 
کجاش گیلتیه ؟
برای من گیلتی برای شما فیوریت:)) دوشواری نداریم که!
قسمت خاطرات ننگینم که همه یادشونه😁
جوانی و جهالت‎:)))
:))))) 
همه از این خاطرات ننگین دارن :))
روزتون مبارک‌ باشه خیلی ^_^ :)
هر روز عکاس تر از دیروز باشین:)
خیلی ممنون :)
لطف داری :)
خب من نمیدونستم امروز روز عکاسه ولی خدا این کامنت خونی رو ازمون دریغ نکنه:-D روزت مبارک مغان عزیزم
:)))

ممنون :)
مغان چطوره؟
خوبم شکر. صخی چطوره؟ پستاتو می‌خونما. حس می‌کنم شدیدا دهنت صاف شده :| اسیری. کلافه‌ای. 
صخی سلام داره خدمتتون. ماچ که نه ولی همون بودا و اینارو هم. قشنگ اشکم در اومد با دو خط اخر کامنتت. دهنم صاف شده رامین. به قول خودت اسیر و کلافم. بیشتر از همه اینا بلاتکلیفم.
چند هفته پیشا رفته بودم سقوط ازاد پارک ارم. تا زمانی که داشت میرفت بالا هی میگفتم خب ساجی، داری میری بالا، از منظره لذت ببر. اونجایی که وایساد گفتم خب ساجی. الان ول میشی. همین. فقط لازم بود مرحله به مرحله اتفاقات اینده رو برا خودم توضیح بدم. من همیشه پیش بینی لازم دارم. حالا الان یه طور غریبیه! امشب داشتم ظرف میشستم به خودم گفتم خب ساجی! جوابا که میاد میبینی یه چیزی قبول شدی و میری همون شهر همونو میخونی. همین! این ته پیش بینی ایه که میتونم داشته باشم. بیشتر سردرگمی هامم برا همینه که دیگه انگار زندگیم جهت نداره. نمیدونم برنامه چیه!
بوداااااا :)

این حس بلاتکلیفی چند جای زندگی میاد سراغ آدم. بعد کنکور هست. بعد تموم کردن درس هست و ... . تا وقتی درس می‌خونی می‌دونی برنامت چیه. می‌دونی قراره یه ترم بخونی. امتحانا بیاد. تموم بشه انتخاب واحد بعد ترم بعد. یعنی می‌دونی کلیت 4 سال آینده‌ات چیه. ولی وقتی بلاتکلیفی جلوت هزارتا راه بسته هست. سردرگمی. می‌خوام بگم. نگران نباش. هول نشو. بقول خودت یه رشته‌ای قبول میشی می‌خونی. این بلاتکلیفی آخرین بلاتکلیفی عمرت نخواهد بود. راه رد شدن ازش رو یادت نگه‌دار واسه دفعه‌های بعد
به جای بغل سفت باید برات نوشت بودای محکم؟:))))
:) بودای سفت :)))
بنظرم از قشنگیای عشق اصن همینه. طرز بیان مختلف، ماهیت یکسان
احسنت. ماهیت یکسانه
فقط لحن خوندشون. ینی عالیه خدایی :))
مرسی از حمایتت. کجایی تو؟ بابا جات خالیه
دو سه روزی میشه وبلاگ زدم. رمیدیم دیگه :| :)))))
واسه همه پیگیریاتون مرسی D;
به به مبارکه :) رمیده :))

قربان شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)