عقاید یک رامین

بورینگ

آخرین فیلم خوبی که دیدین چی بود؟

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ب.ظ

 ۴۱ تا نظر تا الان نوشتن

وای! صب کن!
صبر کردم :)
آخرین هورا
ممنون :)
ژانرش چیه؟
سلام سه گانه قبل از نیمه شب
سلام :)
ممنون :)
موضوعش رو هم میگین؟
اخرین فیلم خوبی که دیده ام بوی باران است.
ممنون :)

کارگردان؟
چرنوبیل و what happened to monday :)
مثل اینکه وقتشه منم ببینم چرنوبیلو :))

دومی موضوعش چیه؟

ممنون :)
before midnight داستان یه دختر(فرانسوی) و یه پسر(آمریکایی) اس که توی قطار وین بوداپست باهم آشنا میشن و اتفاقی تو یه ایستگاه پیاده میشن و یه روز وقت اضافه دارن و تصمیم میگیرن باهم معاشرت بکنن
توی شهر میچرخن و باهم صحبت میکنن تا فردا صبح و از هم جدا میشن و یه قرار دیدار دوباره تو همون ایستگاه برای سال بعد میذارن

*قسمت دوم۹سال بعد با همین بازیگرها ساخته میشه که۹سال واقعی هم در فیلم طی شده
*قسمت سوم۹سال بعد از قسمت دوم ساخته میشه و ادامه داستان این دونفر

**فیلمی نیست که همه بپسندن ولی من از فیلمنامه اش خوشم اومد
جالبه جالبه 

ممنون بابت توضیحات‌تون :)
جزیره شاتر
کارگردان : مارتین اسکورسیزی
دیدمش 
فیلم معرکه‌ایه
اسکورسیزی هم بچه خوبیه :))
خیلی خوبه. من هرچی این فیلمو میبینم تهش بازم گیج میشم و نسبت به وجود داشتن خودم هم شک میکنم :)))
:)))
دیکاپریو خوب حسو منتقل می‌کنه :)
اجتماعی، سیاسی، کلاسیک
محصول 1958
کارگردان:جان فورد


اگر اهل فیلم کلاسیک باشید حتما خوشتون میاد. (:
مرسی از توضیحات‌تون :)
پس پیشنهادمو عوض میکنم

دنیای سوفی
کارگردان : اریک گوستاوسون
ندیدم اینو 

مرسی :)
خیلی خوبه ولی من بعد از دیدن چرنوبیل تا چند روز تو شوک بودم:))

یه فیلم علمی تخیلیه. در آینده افزایش جمعیت باعث بحران میشه و دولت قانون تک فرزندی میزاره و فرزندان اضافه رو میکشه این وسط یه خانواده ای مخفیانه صاحب 7قلو میشه و این 7 دختر اسمشون یکی از روزهای هفته گذاشته میشه و مخفیانه و با یک هویت در جامعه زندگی میکنن و هرکدوم در روز هم نامشون حق بیرون رفتن از خونه دارن و وقتی 30 سالشون میشه اتفاقاتی میوفته که دولت از وجودشون باخبر میشه و بقیه اشو بگم اسپویل میشه:)) کلا به نظرم فیلم جالبیه من که دوسش دارم
عه :)

چه هیجان‌انگیزه داستانش :)

خیلی ممنون :)
مریم مجدلیه
اسم فیلمه ؟ :|
_ سریع از کامنت‌ها سوءاستفاده می‌کند _
سلام خورشید خانم :))
از این ورا؟
هستیم زیر سایه‌تون. حرفی نداشتیم بزنیم. خوبید ان شاءالله؟
زنده باشین :)
بد نیستم. شکر. نفسی میاد و میره :)
آری ای رامین اعظم :)
اعظم کیه ؟ :))
سینمایی: انجمن شاعران مرده
چیزهایی که بعدش دیدم خیلی باحال نبود. البته گرین بوک هم بدک نبود ولی خب احتمالا باب طبع همه نیست.
سریال: چرنوبیل
پیکی بلایندرز رو هم دارم می‌بینم و باحاله ولی خب تا قسمت ۴ فصل اول دیدم و نمی‌شه فوری نظر داد راجع بهش. :دی

قرار بود یکی بنویسم؟ بیخیال! ما که این حرف‌ها رو نداریم باهم. فرض کن فشرده‌سازیشون کردم و شده یه فایل. :دی
دیدمش فکر کنم. ناقص البته. 
گرین بوکو دیدم :) 

حس و حال سریال ندارم. البته چرنوبیل فرق داره. 

بله قرار بود یه دونه بنویسی. به چه اجازه‌ای چند تا نوشتی؟ :))) 
کارگردان بوی باران محمود معظمی است.
ممنون :)
باید ببینیم سلیقه‌ات با چی میخونه
ژانر بگو لیست بگم
معمایی غیرترسناک 

با کارای کریستوفر نولان شدیدا حال می‌کنم :)
آخرین فیلم ایرانی دلچسب، "بمب یک عاشقانه"؛
خارجی هم گرین بوکو میخواستم بگم که از اونجایی که دیدید، Don't breathe رو پیشنهاد میکنم. فیلم ترسناک تمیزیه؛ یعنی هیجان‌انگیز و نفس‌گیره تا ترسناک :)

معمایی غیر ترسناکم البته شرلوک میاد به ذهنم فقط :))

مرسی :)

بترسم تقصیر شماستا :)))

شرلوکو دیدم . اصلا خیلی عالیه
دوازده مرد خشمگین از سیدنی لومت.
اسمش آشناست 
شاید دیدمش

مرسی :)
برنامه کودک علاءالدین. نمی‌گفتم سنگین تر بودم نه؟:))
:| اسمش نشنیدم :))
حالا جدی ام چارتا فیلم خوب بگم!:))
Passengers
What happened to monday
Forever my girl
Article 15
The professor
The tale
انیمیشن:
Angry birds حتما دوبله گلوری ببینید
Grinch بازم گلوری
Small foot
Next gen
Bao
Lion king هم نبینید، آشغال بود. البته کیفیت پرده اومده فعلا، شاید بلوری قابل تحمل باشه.
مرسی مرسی مرسی :)

لاین کینگ دوست ندارم
مال قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی و به دنیا اومدن منه :دی
غول چراغ جادو و اینا، مطمئنین نشنیدین؟


https://www.youtube.com/watch?v=TcZa7r9M42Y
فکر کردم اسم برنامه کودک علاالدینه :| :)))
آره بابا دیدم اینو
معمایی غیر ترسناک یه مینی سریال سه قسمتی به نام and then there were none و یه فیلم به نام crooked house و باز murder on the Orient express که هر سه بر اساس رمان آگاتا کریستی ساخته شدن و هرچند در حد کتاب محشر نیستن، اما بازم عالی‌ان. به خصوص مینی سریاله. البته یکم فضای وهم‌آلود لرزه بر تن‌انداز دارن.

آهان men in black جدید هم که امسال اومده هست. بیشتر بعد بامزگیش مد نظره‌ این. کلی خندیدم باهاش :)))

This beautiful fantastic هم جهت تقویت و روشن‌سازی روح خیلی خوبه. همچی آبی رنگ روشن حریریه.

دیگه اسم فیلم‌هام پیشم نیست یادم نمیاد.

+اسم جزیره‌ی شاتر میاد هربار وظیفه‌ی خودم می‌دونم بگم مارک روفالو هم محشر بود. هی می‌ره تو سایه‌ی دیکاپریو بنده خدا.
مرسی مرسی مرسی :) 
ممنون بابت توضیحات کامل :)

+ آره خب. همشون خوب بودن
Detachment !
ممنونم :)

ژانرش چیه؟
Detachment درام و به کارگردانی تونی کی و بازی آدرین برودی عزیزِ عزیزمه *_*
داستان به طورکلی درمورد ضعف در نظام آموزشی هست! آدرین برودی معلمیه که موقتا در مدارس تدریس میکنه و با مشکلاتی که وجود داره روبه رو میشه و...
فیلمه تلخی هست ولی من بسیار دوست داشتمش! :)
ممنونم از توضیحات‌تون :)
وبلاگ بهار جون صدات کردم رامین جون.
اومدم. جواب نوشتم
ببین من فیلمش رو ندیدم خب؟ الان صفحه ۳۹۷ رمانش ام. یه چهاااار صد صفحه دیگه بخونم تموم میشه و بعد فیلمش رو میبینم.
تو گوگل سرچ کن مرغان شاخسار طرب. اگر خوشت اومد میتونی فیلم رو دانلود کنی و ببینی!:) به شرط اینکه به من نگی:| و من همچنان فکر کنم فقققققط صخی:)
:))
مرغان شاخسار طرب
عجب اسمی!

+حجی‌تون نیست که تایید بزنه کامنتو
عاشق این حجی تون گفتنت شدم من:)) حالا تشریفشون رو میارن حجی جون. شما تو اندرونی منتظر بمانید علی الحساب:-D
:))) 
چشم

خوردنی ندارین؟
بذا برم کنیزای اندرونی رو صدا کنم. الحال خدمتتون میرسن.
مرسی :)

حجی‌تون غیب شده :))
۱_متری شیش و نیم
۲_ قسمت دوم فصل چهار سریال شرلوک bbc(اگه قسمتای قبلی رو هم ندیده باشی مشکلی نیست)
مرسی :)

1. ندیدم
2. همشو دیدم :) عالین
حجی درس دارن رامین جون. همه مثل من نیستن که تاااازه دی ماه بیان ارشیو شخم بزنن.
تا الان فک میکردم خیییییلی برا کنکور خر زدم! بررررگام ریخت وقتی دیدم تا زمستون هم ارام وحشی بوده:| پس من کی حذفش کردم واقعا؟!:/ کی دوباره وبلاگ جدید زدم؟ چییبیکار دارم میکنم من رامین؟ بابا اه!:)))))
:))
منم که همیشه هستم بیکار :|
تو مغانمونی!:) بایدم همیشه باشی
شرمنده می‌فرمایین :))
مانا باشید
مانای خالی؟ در پناه ایزد منانش چی شد؟ داشتیم؟ تحریف رامین فیک جون؟
:))))
گفتم یه تنوعی بدیم :))
همه با هم هستیم کمال تبریزی
ممنون از معرفی :)
نه طوری نمیشه. من همونیم که تو خوابگاه موقع فیلم ترسناک دیدن جمعی، نود درصدش رو زیر پتوئم :)) ولی اینو دیدم :))

اومدم بهترین فیلمی که دیدم و همین الان تموم شد رو بگویم بروم :))
معمایی غیرترسناکم هست و امیدوارم ندیده باشید :))
Se7en
سون رو دیدم. بابا بعضی جاهاش ترسناک بود. البته ترس که نه. یه جوری بود. دلهره‌آور بود
coherence
معمایی غیر ترسناکه. بعد از این فیلماس که هیچکس نمیشناسه و من عاشق اینام :)) لوث نشده. داستانش خیلی ذهنو درگیر میکنه.

searching
اینم معماییه. فرمت لپتاپی داره، یعنی کل فیلم یه اسکرین‌ریکورد از صفحه‌ی لپتاپه! واقعن جذابه. داستانشم خیلی خوبه از این مدلاس که یهو آخر فیلم یه حقیقت پشم‌ریزون برملا میشه :))

اینا خیلی خوبن خلاصه
احسنت مرسی :)

دست شما درد نکنه :)
what happened to monday هم دیدم بچه ها گفتن، اونم خیلی خوبه! ولی یکم خشن و ایناس :|

دیدم گفتین عاشق نولانین، چون منم هستم احتمالن پس از این فیلما خوشتون بیاد :))
پس اگه این طوره بذارمش تو اولویت :)

خیلی لطف کردین :)
سه هفته پیش قسمت هفتم فصل دو فرندز رو دیدم :)
یه فیلم قدیمی رو اخیرا دیدم که یه دوسته وبلاگ نویس سال ها پیش بهم پیشنهاد کرد
دانلودش کردم و دیدمش خیلییی خوب نبودا اما چون اون بهم پیشنهاد کرده بود دوست داشتمش ؛
"پنجاه قرار اول"
حس اعتیاد به سریال رو ندارم :))

ممنون :)
منم اعتیاد ندارم بهش
مجبور بودم پشت سیستم بشینم تا یه سری فایل رو سر سامون بدم از روی اجبار سریال رو دنبال کردم،دوست داشتنیه
چقدر فایل‌هاتون زیاد بوده :))
۳۰ گیگ فایل آموزشی و در عین حال دانلود کردنشون از تلگرام!
یا خدا! 30 گیگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)