عقاید یک رامین

اعتراف می‌کنم

99% مواقعی که بهم گفتن سلام برسون، من سلام نرسوندم.

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

چهل و چند ثانیه پس از انتشار پست^___^
تن پوینتس تو گیریفیندور
#me too:|
عوضش کلی وقتا پشت تلفن خانواده سلام نرسوندن و من گفتم سلام میرسونن:/
:))
سلام.
احتمالا ۹۹ درصد مواردی که بهتون گفتن سلام برسون منظور خاصی نداشتن!
سلام :)
احتمالش زیاده
یه دورغ شیرین :/
بعضا شیرین هم نیست :))
اواهم یادشون نیست کهگفتن سلام برسو،فقط تیکه اخر مکالمه رو تکمیل کردن
یحتمل
99 درصد شیرین نیس :)
:))
چقدر بدم میاد آخه من از این حرفا که از روی عادت زده میشن..
عرف شده متاسفانه
اعتراف می کنم ۱۰۰%مواقع به یارو گفتم خودت بهشون برسون...!
پوکر شدن ؟
هوش جونم چطوره؟
خوب نبودم
اهمیتی برام نداشتند که توجه کنم پوکر شدن یا نه!
احسنت
حالا گرچه در مجموع یاد شوخی خرکیات میکنم و خیلی خوشم نمیاد ازت! #اییییییش! ولی وات هپند تو یو مغان؟ بودای سفت و یک بغل خواب نرم و ارام کارتو راه میندازه فعلا؟ میخوای در حالی که دارم شیب خیابونو با تراز اندازه میزنم، زنگ بزنم بگم وااااای رامین؟ شییییم ان یو! از من یااااد بگیییر!
#دوست خوب فقط صخی است. بقیه ادایش را در میاورند.
زندگیه دیگه. بالا پایین داره. اون لحظه پایین پایین بودم. 

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)