عقاید یک رامین

فراخوان رونق بلاگ

وبلاگ خیال‌پرداز نادان

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۳۳ تا نظر تا الان نوشتن

کامنت اول به نمایندگی از ساجده. :)))
چقدر خوشحال میشه بفهمه یادش کردی :))
حرف دلمو زد.
پس اگه کمکی ازتون بر میاد دریغ نکنین :)
سلام
خیلی پستش خوب بود.
سلام
همین طوره :)
چند شب پیش داشتم فکر میکردم رامین چرا نظراتو بدون تایید میزنه؟
الان داشتم فکر میکردم چرا نظرات با تاییده پس؟ در و گوهرای خودمو نمیبینم!
اره خلاصه رامین جون! تو هر کاری کنی مردم یه چیزی پشت سرت میگن! در این حد که در دروازه رو میشه بستااااا در دهن مخاطب رو نه!
بعدشم هااااان!؟ هیییس کن! چرا میخوای جواب منو بدی توووو؟ نمیبینی مردم دارن تو اشپزخونه خدمت میکنن؟ نمیگی حرف بزنی حرصی میشن از دستت، با چاقو دستا مرمرینشون رو میبرن؟ متظاهر؟ مظلوم نما؟ ترحم طلب؟ از کاه کوه ساز؟!

#به مخاطب های گزافه گو صراحتا ، اره!
همشون بدون تایید دیده میشن دیگه؟ آره ؟

:)) ول کن دیگه اون بدبختو . یه چیزی گفت تموم شد
خب امتحان شد! میبینیم که کامنتا بازه:| و این یعنی بار قبل من دکمه سند رو نزدم:/ عرض فرموده بودم:
مراتب عظیم ذوق خود رو از کامنت اول پست اعلام میداریم: سر تعظیم و فاخر! کشه یو حجی جون! /_____\

با کف دست صورت رامین را انطرف هول میدهد. اه برو کنار دیگه بابا! با این وبلاگت! همش مزاحم محبتای مخاطبی به خدا!
هلماااااا!؟ بیا این دوستتو ببر دوست خودمو پس بده! ایش!
یه دکمه نمی‌تونی بزنی :))

خیلی هم دلت بخواد :))
@صخی
یه بار وویس خنده فرستادم برا رامین، الان بعد خوندن کامنتت دقیقا یاد اون خنده ام افتادم و خنده بلندتر از اون سر دادم حتی :)))
تو چرا اینقدر دیوونه ای آخه. به دلم افتاده دانشگاه رو تبریز قبول میشی و اونوقت تو یه جلسه رسمی جفتشون رو تقدیم خودت میکنم. :)
درضمن حواست باشه "هر چیزی نوش خوبه، ولی رفیق قدیمیش" بله اینجوریاس (آیکن عینک شدیدا دودی) مگه نه رامین؟! (زیر چشمی نگاه مظلومانه میکنه و زیرلب میگه: جان من ضایع نکنیاااا)
:))

دوست قدیمی یه چیز دیگه ست :)
@هلما
:))))) دانشگاه تبریز قبول شم قراره رامین تن ماهی بدههههه^____^ سعیدم گفته هوا رو درست میکنه نه برف بیاد نه بارون:-D تو میخوای چیکار کنی هلما جونم؟^___^ اسفند دود میکنی برام؟^_____^
ضمن اینکه رااااامین چیههههه! اقااااا رامین!
مگه نه اقای اق رامین اقا؟
شیلتون می‌خواستی؟

بذار بگه رامین دیگههه. چیکارش داری؟ :))
@صخی
اسفند هم دود میکنم برات. :))
رامین گفتن هم نتیجه کمال همنشینی با توعه خب.
:))
بلی شیلتون باشد لطفا:)

+ نه خیییییییییر! پس #فققققققققط صخی چی میشه ؟ ضمن اینکه من یه عمر عرق ریختم تا از اقای اق رامین اقا، رامین جون ساختم! چرا بقیه باید مفت و مجانی از زحماتم مستفیض شن؟ با هر گونه کپی برخورد جدی خواهد شد و پیییییگرد قانونی داررررررد! دهاااع!
با روغن زیتون یا بی روغن؟

+ خود همین #فقط_صخی ده دیقه پیش با کف دست صورت منو هل می‌دادی :)))
البته اینم راست میگی. قبل تو هیچ کس به من رامین نمی‌گفت :))
با خیارشور فقط!

+خود همین صخی با کمربندم شما رو هل داد(!) باید بگی هر چه از دوست رسد نیکوست! والا!
و مررررسی از منطقت دوست من! خداییش دیگه یه حق رامین گقتن رو برا شخص ما در نظر بگیرید! مرسی!
:))

+ هرچه از دوست بزور رسد نیکوست :))
قابل توجه صخی:
http://uupload.ir/files/yfqk_img_20190910_004153_937.jpg
تحویل بگیر صخی
یه درصد هم فکر نکنید ادیت کردم بعد اسکرین شات گرفتم. :)
:)))) 
لو نده دیگه 
البته لو ندهید دیگه درسته مگه نه؟!😛🙈🙈 :))
خب قبل صخی فعل جمع به کار میبرید آقای مهندس رامین :))
اصن این اسم ما شده دردسر 
بیخیال شین :))
دوست باشین خب باهم
باشه موافقم :)
بچه بیا تو هم توافق کن 
بچه ات رو حرف گوش کن بار بیار مهندس :)
:))
وای رامین!!! من الان دیدم که باکس جواب کامنتا بغلش از این گیره کاغذا داره! وااااااای ننه! ای جانم خب!!!^____^
ما دوستیم باهم بابا! مگه نه هلما جونم؟ من فقط از حقوق خودم دفاع کردم. اون شبهایی که من پشت تلفن عرق میریختم و میگم شما نههههه! من توام! بنا نبود دستاورد هام رو با دوستام شریک شم! همین. :-D مرسی و ماچ محکم به یعععک یعکتون:)
صبح بخیر جوان ایرانی :))

عرق می‌ریختی واقعا؟ :))
حله صخی جوونم :**
میگه حله :))
هلما جون. لطفا تا در نقش یک خارشوور چشاتو در نیاوردم جای بچه و مادر رو عوض نکن! قدیما من ننه اینا بودم، اینا طفلان من!؟ هی میگفتی شوور نکن شوور نکن بچه هاتو کی نگه داره پس؟ چی شدددد اون وعده های رنگین؟! در حد گل افتاب گردون زارتی تغییر مسیر میدی اره؟ حالا شد بچه ات رو فلان تربیت کن اقا رامین؟


+کل متن با لبخند تایپ شده. مرسی که به فنامون نمیدین.
++رامین جون؟ کامناتو چت باکس نکنیم اعصاب لطیفت خرد شه عزیزوم؟ خودت بگو هر وقت اذیت بودی. خداروشکر هنوز یه سقفی بالا سرمون هست _ اشاره به وبلاگ خودش و هلما_ که بریم توش دو کلوم اختلاط کنیم.
یعنی متوجه نشدی من اون سری قضیه چت‌روم شدن کامنتارو شوخی کردم؟
سخت نگیر صخی حالا یه روز تو ننه یه روز مستر رامین دده زندگی همینه :))
باشه جانم نزن، عزیزم ربع قرن گذروندماا حق بده پیر شدم دیگه جای فرزند و مادر هم قاطی میکنم حالا خداروشکر کن آلزایمر نگرفتم :))

++ در و پنجره وبلاگ من همیشه به روی شما بازه مادر :)
تو که دست به فرزندی قبول کردنت خوبه منم قبول کن تو این بلاگستان یه مادر کوچولو حداقل نصیبم شه.
وبلاگ شما پنجره هم داره ؟ 
صخی یه تک بزن بیاد جواب بده :)
اومدم
فقط خدا خدا میکنم عالیس بیاد این پست رو ببینه، فکر کنم پیرهن بدره و سر به دیوار بکوبه و قید رونق وبلاگی رو بزنه و در وبلاگ خودش رو هم تخته کنه :))
نه خب تاثیرش رو گذاشته این پست
بله که پنجره هم داره، رو باکس تماس با من کلیک کنید قشنگ شکل پنجره میشه :)
تازه اشم آسمون و ابر هم داره.
صحیح :))
بیاین بغلم جفتتون بابا/____\
من مگه بودا نبودم؟
ضمن اینکه، با من بحث نکن. هر چی صخی بگه. ولی اره:| تو بودا بودی و من با اجازتون اون موقع تازه از خواب بیدار شده بودم و خوابالودتر از این حرفا. خلاصه که خودت بودا تعبیرش کن فرزندم:) مستمع عاقل برا همین روزاس!:)

+مغان جونم چطورس؟
:))
باشه باشه

+ خوبم بد نیستم. نفسی میاد و میره. تو چه می‌کنی؟
OMG
عکسای آیفون جدیده رو دیدی؟ :))
مگه کنفرانس شب نیس؟
چرا. *______* ولی همینا هم که قطعی نیست و تو نت هستن خیلیییی دلبرن.
بذار شب بشه بینیم چی میده بیرون 
الهی من دور او ام جی گفتن قشنگت بگردم حجی جون! جانم فدای پاتریک :)))


(کف دستش را از صورت رامین بر می دارد) خوبم منم. کتاب میخونم، ورزش میکنم، کلاسا و دیدارها پابرجان. پیشرفتای چشمگیری داشتم تو همین یه اندک مدت نبودن وبلاگ:))) چندتایی عادت خوب ایجاد کردم و تخت خوابمم مرتبه! همش هم یادت میافتم تازه!
تو در چه حالی مغان؟ یادم میندازی یه بار خصوصی یا تلفنی در یه زمینه ی کاملا ویژه و خاصی ازت مشورت بگیرم؟
خوبه خوبه ادامه بده. 

بله حتما! کی یادت بندازم ؟ :))
(میخندد) ضمن اینکه دهنتون سرویس بچه ها:))) قشنگ شبیه دو تا ریچ کیدز بلاگستانید:-D هی عکس ایفون عکس دوربین عکس فلان!
ریچ کیدز چیه؟ بابا ما فقط دو تا خوش سلیقه‌ایم که داریم حرف می‌زنیم :))
ساپورت می:)

نمیدونم:| یادم بنداز فقط:-D:))) هر وقت محیط رو خصوصی دیدی.


اومدم بگم جمععععععع کن بساطت ر ب ب! بعد دیدم نه! شماها واقعا دو تا خوش سلیقه اید! به سمی قسم که من خودم در انتخاب دوست مثل شماها خوش سلیقه نبوده ام!
چشم

برو یه پست قدیمی پیدا کن. اونجا بنویس تا بتونم جواب بنویسم واست

ما فقط تو انتخاب اشیا و گجت‌ها خوش سلیقه هستیم :))
@صخی
عشق جان چرا یه راست رفتی هرزنامه؟!
نمیشد جواب داد :|
گفتم اینجا در دسترس تری :)
صخی بیا خاله کارت داره :))
چشمت بی بلا پسر قشنگم:)

وای نه! تو وبلاگ اینجوری اصلا نمیشه بیانش کرد:| مگر اینکه خودم پست بذارم یه همه پرسی در همون راستا داشته باشم! :-D

بذار من مودب بمونم رامین جون:-D د!


@هلما
واقعا؟ تف تو این بیان بی تربیت:| دیگه قشنگ داریم رامینو چت روم میکنیم خدایی:)
:))

هر جور راحتی

:))) باشه
@صخی
آره واقعا:|
راحت باش :)
:))
https://www.apple.com/iphone-11-pro/
بله. شب دیدم تمام اخبارو. همه چیز بهتر شده و پیشزفت کرده ولی من چیز جدیدی ندیدم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)