عقاید یک رامین

Slide master

سعی کردم خیلی زود آموزشی که تو پست قبلی گفته بودم رو آماده کنم. کلی توپوق زدم :| خیلی :| امیدوارم بدرد تون بخوره

 

 

توصیه می‌کنم آنلاین نگاه نکنین. دانلود کنین بعد نگاه کنین


دریافت
مدت زمان: 12 دقیقه 38 ثانیه 

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

بهرام یه اهنگ داشت میگفت:صدااااتو ول کن:)
می‌بینی صدام چه مظلومه؟
همون مگه صدات مظلوم باشه فقط!:)))))
خودمم مظلومم :|
میگما رامین جون! حالا که تو دیگه پیش گرگا نیستی، من به کی بگم گرگارو ببوسه؟:(
سفارش کردم خود گرگا همدیگه رو ببوسن
تو که خییییییلی! جان عمه عرفان!:)

باشه:( پس به گرگا میگم همدیگه رو ببوسن:(
نکنه می‌خوای بگی خودت مظلومی :))

چاره‌ای نیس 
امشب سر اذیت کردن منو داریا مغاااان!:) داشتیم؟!:)))) (و بعد با خودش فکر میکند اتفاقا تنها چیزی که داشتیم همین بود:-D)
به اندازه کافی غم و غصه هست. صد تا دلیل هست واسه اندوه و افسردگی. حیف نیست از این فرصت استفاده نکنیم؟ 
از فرصت اذیت کردن من؟!:)))))
:)) حالا دیگه 
چشم هایش را با لبخند ریز میکند که یعنی برو بچههههه بروووو:)
:))))))
دستت درد نکنه.بازنشر میکنم!با عجازه.
قابلی نداشت.

خوشحال میشم :)
یه مدت هرکاری قرار بود انجام بدم، اعم از ارائه گزارش یه چیزی، آمار درآوردن هرچیزی که بشه مکتوب توضیح داد براش پاورپوینت درست میکردم خیلی کمکم میکرد به یاد گرفتنش. حس میکنم پاورپوینت یا برخی نرم افزارهای به درد بخور رو حتی با تمرین و تکرار و خودآموز میشه یاد گرفت.
مرسی اتفاقا خوب توضیح دادین خیلی هم رسا و قابل فهم فقط من برسم خونه لپ تاپ میزارم جلوم اونوقته که فهمیدنه مشخص میشه :))
تا آدم موردی برای استفاده عملی پیدا نکنه یاد نمی‌گیره

قابلی نداره :)
جمله آخرم به این معنیه که احتمال این هست که پس فردایی پس اون فردایی یهو بیام بی هوا و بی ربط بگم این قسمت چرا اینجوری شد؟! :)
خواهشا آمادگی من؟! کی؟! چرا؟! کجا؟! رو هر لحظه داشته باشید آقای رامین.
باتشکر :)
مشکلی نیست. من هستم :)
مرسی خیلی :) گل
خواهش :)
عالی و کامل بود ممنون
خواهش می‌کنم :)

من هنوز تازه متوجه شدم که بیان موقع پخش آنلاین کیفیتو میاره پایین :| فایل اصلی کیفتیش خیلی بهتره :|
ممنون،
خیلی مفید و کاربردی و جذاب
قابلی نداره :)
آقا اومدم بگم این پست خیلی باحال بود امروز نشستم بصورت عملی تمرین کردم نمیدونم چرا بار گیج میزدم ولی نهایتا یاد گرفتم.😎
خداقوت جوان :)
مرسی مرسی :)

خوب یاد بگیر فردا می‌پرسم ازت :))
چشم چشم :)
روز اول مهری بچه خوبی بودم.😋
آورین آورین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)