عقاید یک رامین

نکات ورد 2

موضوع : فارسی کردن عدد صفحه‌بندی تو ورد


دیگر نکات ورد  - دیگر نکات آموزشی

فرض کنین که شما صفحه‌بندی رو ایجاد کردین ولی فارسی نیست. می‌خواین فارسی بشه.


1. برای اینکار روی عدد صفحه دابل کلیک کنین تا قسمت footer فعال بشه. 

2. عدد رو انتخاب کنین.

3. کنترل و شیفت (Ctrl + Shift) سمت راست کیبرد رو فشار بدین. تمام.


+ اگه می‌خواین انگلیسی بشه کنترل و شیفت سمت چپ رو بزنین

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

کم کم نزدیک بود صدام در بیاد که مغانی که فعال نباشد مغان نیست. یعنی اره. پستت نجاتت داد. ازش ممنون باش.
:))

کم پیدا شدی بچه 
آقا من بابت این پست‌ها تشکر می‌نمایم واقعا! خدا اجر دوعالم بده بهت بابتشون. کلی مرسی.
قابلی نداره :) 
درمورد اسلاید مستر تموم؟
مرسی واسه این نکااات
اسلاید مستر تموم شد بله :)

قابلی نداره :)
هستم ولی چیز خاصی برا گفتن ندارم:|
بیا بابا دستتو بکن تو آجیلا 
تو ماستا 
با مردم حرف بزن 
بگو من خوبم
تو خوبی :))
فعلا یه بودا بهمون بده خستگیمون در بره چهرازی جون
تا بعد من از این خوابالودگی رها شم بیام دستمو کنم تو تخم چش دشمنا:-D
زحمت نکش 
خودم ایــــــــــــــه می‌زنم
حتی غووووووووووووداااااا

:)))))
از دست تو:)))
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)