عقاید یک رامین

آموزش 5 : تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی

موضوع : تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی


دیگر نکات ورد  - دیگر نکات آموزشی


یه متن صد صفحه‌ای داری پر از عدد الان می‌خوای همه اعداد انگلیسی فارسی بشن ؟


1. ctrl + H بزنین. صفحه replace باز بشه.

2. تو find what  بنویسین #^

3. باکس replace with  رو انتخاب کنین.

4. More رو بزنین و بعدش، پایین پنجره دکمه format رو بزنین.

5. language رو انتخاب کنین و بعدش Persian رو بزنین. اکی بزنین.

6. دوباره format رو انتخاب کنین.

7. این سری font رو انتخاب می‌کنیم.

8. تو Complex Script فونت فارسی مد نظرمونو انتخاب می‌کنیم. (اگر لازم باشه رنگ و سایز رو هم تغییر می‌دیم) اکی می‌زنیم. 

9. replace all رو بزنین. تمام


شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

چه خفن :)))))
عالی بود🌹
خواهش می‌کنم :))
لطفاً اگه ممکنه برای این بخش، یه جا جدا تو منو در نظر بگیرید تا به وقت لزوم به راحتی پیدا بشن.
چشم :)
این یکی واقعاا از پرکاربردترینا بود ممنون:-)
دوستم دو روز مونده بود به دفاع ارشدش. داشتیم با هم حرف می‌زدیم. لپ‌تاپ جلوش بود داشت ایرادات مسخره‌ای که استادش برای پایان‌نامه‌اش گرفته بود رو توضیح می‌داد. یهو گفت گفته عددهارو هم باید فارسی بکنم. این دو شبو نباید بخوابم. گفتم اینکه کاری نداری بکش کنار درستش کنم. یه کپی گرفتم از فایلش محض احتیاط. این ترفندو استفاده کردم. replace all که زدم نوشت 23000 تا رقم عوض شدن. ( دقیق یادم نیست عددش ولی 5 رقمی بود) قیافش هنوز یادمه. چشمام داشت می‌خندید.
اومدم حرف عارفه رو بزنم که دیدم گفتن :)) هیچی دیگه فقط میگم ممنون خیلی کاربردی بود ^_^
قابلی نداره :)
خدا اول شمارو واسه ما بعد واسه اون دوستتون حفظ کنه:-) بلکه از این خوشیا نصیب مام شه دیگه چه وضعیه آخه
مرسی مرسی :) 
ان‌شالله
دستت درد نکنه دادا:)
خواهش می‌کنم :))
خیلی باحاله دم شما گرم ^__^
یکم تمرین تکرار میطلبه، من دوبار چشمم به توضیحات بود درست انجام دادم، سومی رو بدون نگاه کردن به توضیحات خواستم انجام بدم ببینم یاد گرفتم یا نه وسطش گیج زدم🙈
#دانش_آموز_تنبل
می‌دونی چطور می‌تونی یاد بگیری؟ خودت اینو یاد بدی به کسی بهتر یاد می‌گیری :)
ایول ایول . خیلی مرسی واقعا :)
^_^
بگو چیکار کردم😍
دوستم ندا تو کار داروعه بگو خب، انصافا تو کارش هم دقیقه بازم بگو خب، بحث کار کشیدم وسط و لپ تاپ آورد تو وورد یادداشت هایی که عدد و رقم داشت نشون داد بگو خب گفتم یه روش یادت میدم کیف کنی حالا محکم بگو خب، باورت نمیشه یادش دادم😎
:)))

دیدی گفتم؟ الان دیگه خودتم بهتر یادت می‌مونه
خیلی کار آمد بود

برام همیشه این مشکل وجود داشته

ممنون از آموزشی که گذاشتی
خواهش می‌کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)