عقاید یک رامین

احترام به نامحترمان

چرا به احترام کسی که با دیر اومدنش به همه افراد بی‌احترامی می‌کنه، مراسم رو دیر شروع می‌کنند ولی واسه به‌موقع اومدن منِ نوعی احترام نمی‌ذارن و مراسم رو سر ساعت شروع نمی‌کنند؟
سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

هر زمان فردی می خواست زنگی بزنه و سر ساعت تماس نمی گرفت دیگر جواب ندادم
یاد گرفت سروقت باشد!
جلسه ای بود. طرف 15دقیقه همه را معطل کرد
وقتی امد، ما رفتیم
امربه معروف یعنی همین
باید بفهمن وقتی دیر می‌کنن تبعاتشو هم باید قبول کنن
سر ساعت شروع نمیکنند ...
سر ساعت پرداخت نمیکنند
سر ساعت توجه نمی کنند
سر ساعت شادی نمیکنند
سر ساعت غمگین نمی شوند
سر ساعت احساساتشان را بیان نمیکنند
سر ساعت دیر میکنند
سر ساعت زود می آیند
سر ساعت تنهایت میگذارند
بی موقع به سراغت می آیند ....
آدم های که ساعت هاست ساعت از دستشان رفته است !
شما انگار از من دل پرتری داشتین
حالا شما خودتو ناراحت نکن. ایشالا تبریز که اومدم اگر دیررسیدی ما بدون تو خواهم رفت:-D احترام به عگاید یک رامین:))))
:))) 
من گفته بودم بهت تو دوران تحصیلم، از دبیرستان تا آخرین روز ارشد من فقط 3 بار تاخیر داشتم؟
واقعاااااا
من همیشه حتی تو قرارهای معمولی با دوستام که میریم بیرون بهشون میگم 2 دقیقه زود بیای بهتر از اینه که دیر برسی!! بعد جالبه که با اینکه خق با منه اونا میگن تو زیادی سخت میگیری...ولی وقتی من احترام قائل شدم و به موقع رسیدم ، بهتره بقیه هم احترام قائل شن...این واقعا جا نیفتاده!!!
و فقط کافیه تو دیر برسی میگن ببین تو هم دیر اومدی :|

البته این دیر رسیدنا برای رفقا حساسیتش کمتره. پنج دقیقه هم مشکلی پیش نمیاره. من مشکل اساسیم با مراسم‌هاست. جاهای رسمی مثل کنفرانسو اینا
فرهنگ اشتباه. متاسفانه هیچ کس هم قصد تغییر دادنش رو نداره انگار.
هیچ کس :|
وای وای وای این قضیه یه مسئله بزرگه تو خانواده ما قشنگ -_- بعد ما اومدیم گفتیم خا ما هم از این به بعد مثلا دیرتر میریم ولی خا دوستان دست ما رو از پشت بستن تو دیر اومدن و هرچقدرم ما دیر بریم اونا دیرتر میان :| و واقعا نمیدونم چرا هیچی نمیگن بقیه و یا چرا اونا رویه‌شونو تغییر نمیدن -_-

فعلا هرچقدر دیرتر بری سر قرار، دیرتر سین کنی، دیرتز هرکاری رو کنی نشونه خفن و باکلاس بودن شده -_-
-_-

متاسفانه
اگر هم شروع کنند و طرف که دیر رسیده به جای عذرخواهی بابت دیر اومدنش ناراحت میشه و گله میکنه که چرا منتظر نموندید!
در حالیکه حقشه :|
نمیدونم.کار زشتی میکنن.
خیلی
@صخی
من شاهدم یه بارشم که تاخیر کردن کلا نمیرن سرکلاس و غیبت میخورن :)

این مورد همیشه تو ذهنم بولده. یادمه 15 آذر 95 که قرار بود بیام اتاق آسمان و اولین بار شما رو میدیدم قرار بود ساعت یازده اونجا باشم و من گوشی رو میکردم تو چشمتون که دیدین آن تایمم سر وقت رسیدم. یکی نبود بگه خب شاهکار نکردی که آورین بچه جان کورمون نکنی :))
:))))))

چه خوب یادته :)
خب دیگه (آیکن عینک دودی)
:))
بهت گفته بودن تو دوران تحصیلم، اگر یه روز زود میرسیدم همه شوکه میشدن؟ البته! به قرارها بسیااااار پایبندم و عموما دیر نمیکنم ولی در کلاس ها_ به جز باشگاه که بسیاااااار ان تایم عمل میکنم_ و خاااااصه در مدرسه، عمیقا دیرکننده تشریف دارم. به هر حال نکته اش تو این شد که اگر دیر اومدی، ما بدون تو میریم:-D خلااااص.
خسته نباشی پهلوون. قبول
ولی اگه تو هم دیر اومدی منم میرمااااا 
اول من دیر نمیام!
دوم! کسی جلوتو نگرفته عزیزوووم:-D یو کن گو.
سعید و پری که بدون من جایی نمیرن. بازم اونی که تنها میمونه خود خودتی:-D
ببینیمو تعریف کنیم
معلومه نمیرن باید دو ساعت صبر کنیم که جنابعالی تشریف بیارین داا
پس چرا ما هر وقت دیر میرسیم شام رو میخورن:))
:))))
به این نکته توجه نکرده بودم 
احتمالا اون ادم اسمون باز شده و افتاده پایین
برای همین مهم تره
احتمالش هست
کلا ایرانیا مصداق ضرب المثل ادب از که اموختی ؟ از بی ادبان و این حرفان دیگه
خیلی میخوان به همه احترام بزارن اصن ( اول دیگران مهمن بعدا خودشون:-)
چی میشه یه بارم به ما احترام بذارن؟
فکر میکنم آسمون به زمین میاد واسشون :-)
اگه من صاحب خونه باشم که مطمنا قانون شکنی میکنم اونوقت شمام دعوتین
مرسی مرسی :))

شام چیه ؟
خواهش میکنم :-)
کوکو سبزی خوبه فک کنم
کوکو سبزی خوبه :)) 
به نظر منم :-)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)