عقاید یک رامین

آموزش 15 : مولتی اکانت جیمیل

موضوع : چگونه بدون سر زدن به تمام آدرس ایمیل‌ها باخبر شویم ایمیل جدیدی داریم؟


دیگر نکات آموزشی


فرض کنین دوتا جیمیل دارین. یکیش رو هر روز چک می‌کنین ولی اون یکی رو یادتون میره چک کنین. می‌خوایم کاری بکنیم که اگر به جیمیل دومی که کمتر بهش سر می‌زنین ایمیلی اومد تو جیمیل اولی بهتون نشون بده. مسلما اسم این کار مولتی اکانت نیست. عبارت بهتری نتونستم واسش پیدا کنم


1. برین تو جیمیل دومی که کمتر بهش سر می‌زنین. 

2. چرخ دنده و بعدش Settings.

3. تب Forwarding and POP/IMAP.

4. تو قسمت POP Download، گزینه دوم : Enable POP for mail that arrives from now

5. Save Changes.




6. بیاین تو جیمیلی که همیشه سر می‌زنین.

7. چرخ‌دنده و بعدش Settings.

8. تب Accounts and Import.

9. تو قسمت Check mail from other accounts گزینه  Add a mail account بزنین.



10. آدرس جیمیل دومی رو بزنین. next.

11. بازم Next.

12. یوزرنیم و پسورد جیمیل دومی رو بزنین. 

13. من توصیه می‌کنم تیک اون قسمت مشخص شده رو هم بزنین تا ایمیل‌هایی که می‌فرسته رو خودش بفرسته تو لیبل خودش. 

14. Add account.



15. بعدش ممکنه بپرسه که می‌خوای تو جیمیل اصلیه با آدرس جیمیل دومی ایمیل بزنی. من ترجیح میدم این‌کارو نکنم. No زدم و تمام. 


از این به بعد هر وقت به جیمیل دومی ایمیل بیاد، تو جیمیل اصلی نشون میده و باخبر میشین. 


+ این سیستم بصورت لحظه‌ای کار نمی‌کنه. یعنی شاید یک ساعت یه بار جیمیل دومی رو چک می‌کنه که ایمیل جدید اومده یا نه.


سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

چه جالب

مرسی از این آموزشگر حرفه ای ;)
ممنون :)
فقط برا جیمیله؟ نمیشه تو جیمیل بزنم ایمیلای اکانت دانشگاهم بیان مثلا؟ 😅
من برا جیمیل رو بلدم. فکر کنم واسه اونا هم بشه.
والا ، مال من اینها رو نداره ، اندرویده.
ولی خوب بود.
موفق باشین
متشکر
یادمون باشه بوقتش
:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)