عقاید یک رامین

از فردا ساعت 8 شب (اصلاحیه)

قرار بود هر هفته یک‌شنبه‌ها پست آموزشی بذارم. چند تا آماده کردم دیدم تعدادشون زیاد شد و این مدلی خیلی طول می‌کشید. تصمیم‌مو عوض کردم. از فردا روزی یه دونه پست می‌کنم. 16 تا پست آماده کردم (فعلا 16 تاست ممکنه بیشتر بشه). موضوعات‌شونو هم متنوع کردم. دیگه فقط ورد نخواهد بود. همه‌چی هست. امیدوارم بدرد همه بخوره. پس منتظر باشین


آموزش 5 : تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی

آموزش 6 : Gmail

آموزش 7 : تعویض پسوند فایل‌ها

آموزش 8 : Conditional Formatting

آموزش 9 : استخراج مدیا از پاورپوینت

آموزش 10 : فهرست خودکار

آموزش 11 : اکستنشن کروم

آموزش 12 : تعویض اسم فایل‌ها

آموزش 13 : if

آموزش 14 : نیم‌فاصله

آموزش 15 : مولتی اکانت جیمیل

آموزش 16 : بهترین سرچ ویندوز

آموزش 17 : lookup

آموزش 18 : کپشن عکس

آموزش 19 : دانلود ویدیو از یوتیوب

آموزش 20 : DropIt


جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

پیش پیش متشکرات:-)
متشکر بک :))
دست و پنجه‌ات درد نکنه جَوون! ^_^
سپاس :)

بعضی‌هاش همچین پر و پیمونن خودم کیف کردم :))
رقص و پایکوبی
:))) بهت نمیاد از این کارا :))
به عنوان اولین فعال موضوع با من از هنرت بگو ازت تقدیر و تشکر به عمل میاریم مغان :) در پناه ایزد منان مااااانا باشی واقعا و سایه ات بر سر این بلاگستان گل الوده بماند.
خواهش‌مندم :)) 
با تشکر از شما خانم صخره. 
کلی تشکر
مشتاقانه منتظرم
قابلی نداره :)
واقعا تشکر :))
:) منتظر فردا باش :)
بی صبرانه منتظر :)))
چه خوب :)
من درسته اکثرا در حالت سکوتم ولی میخونم همه پستا رو!
حتی اون پست مستر اسلاید رو هم ذخیره کردم ایشالله برای دانشگاه لازم میشه :دی
ممنون از شما :)
منم اولش هی می‌گفتم مستر اسلاید :)) درستش اسلاید مستره 
چه خوب :)
ممنون از زحمتی که میکشی:)
خواهش‌مندم :)
البته که مهم نیته😅😅
ولی بله میدونم .. دیدم که اون درسته😅
:)) درسته
آیا کم کردن حجم عکس همان کپشن عکس ؟
اخه میخوام عکسمو اپلود کنم تو یه سایت میگه حجمش زیاد بلد نیستم درست کنم فکر کنم اونجا هم پر پشتی سیبیلام ماجرا شده ؛))
نه اون نیست. 
برای کم کردن حجم عکس، عکسو تو پینت Paint باز کنین . یه جای دیگه سیو کنین. حجمش کم میشه
اگه بازم می‌خواین کمتر بشه، دوباره تو همون paint از دکمه resize استفاده کنین
ای کسایی که برا رامین کامنت میذارید، ایا میدانید مغان در مباحث اموزشی هم هوای منو بیشتر از شماها داره؟ الان فهمیدین من پارتیم کلفته؟ فهمیدین من از همه خفن ترم؟ که جاست صخی؟
برم با ارامش سر بذارم رو بالش؟
بچه برو بخواب :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)