عقاید یک رامین

999

نشد که تولد شش سالگی اینجا رو ببینم


خداحافظ

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

 ۳۳ تا نظر تا الان نوشتن

من خواننده خاموش بودم
خیلی ناراحت شدم از این که خداحافظی میکنید....
سلام 
و البته
خدافظ
عه کجا؟ تازه داشتین آموزش و اینا میذاشتین که :(
هر سلامی یه خدافظی داره
:(((
چرا اخه؟!
هر سلامی یه خدافظی داره
ای بابا...چیشده؟؟
چرا انقدر یکدفعه آخه؟!
هر سلامی یه خدافظی داره
دین دیری دیدی دین دیری دیدی دییییری دیدی
دیری دیدی دیدی دیری دیدی
مردم عزیز بلاگستان! مژده دهید که بلاگشهر ازاااااد شد! بلاگ شهر! این شهر خاک و خون! از گزند دژخیمان مصیون ماند و ما حتی یک وجب از خاک پاکش را به دشمن وا نسپاردیم!

خلاصه که اخخخخخخیش! خلاص شدیم از شرت برو حاجی بذار باد بیاااااد. دیوونمون کردی از بس گرگارو ماچ نکردی! از بس نون باگتا رو دادی ننه ما خرید! از بس قالب گشششنگ درست کردی دادی این و اون مارو حرص دادی.
برای اینکه حرصت بیشتر درآد برو اینجا : 

ئه آقا رامین چراااااااا آخه
نرید ای کاش..
هر سلامی یه خدافظی داره
هر خداحافظی هم یک سلام جدید داره....
امیدوارم
:)
ای‌بابا.. :( حیف نیست آخه؟ :( پس آموزش‌ها چی؟ چرا اینقدر یهویی آخه؟ :(
آموزش‌ها تموم شدن
من بودم می نوشتم هزار :)
تشکر بابت آموزش ها،من بعدا بهشون سر میزنم اگه اینجا رو بذارید بمونه..امیدوارم...
موفق باشید و خداحافظ

ممنون
عهههههه :(
بذارید بمونه این جا
حتی اگه دیگه نمی نویسید
می‌مونه
داری تو اوج خداحافظی میکنی!!؟؟:))
بیخیال بابا
اوج بهتره :)
اوکی بای:-D

++ ولی قالب من از همشون قشنگ تر بود!:) [ناگاهان دلش گرفت]

+جاودانگی یک رامین:
http://uupload.ir/files/dxjk_img_۲۰۱۹۱۰۰۸_۱۱۵۴۰۱.jpg

ضمن اینکه به پایان امد این دفتر، مسابقه پرش و الویه و گرگا و غیره همچنان باقیست.
اگرچه قابل انکار نیست که اوایل چه قدددددر یبث، بی نمک و بییییی تربیت و جواب کامنت نده بودی ولی در مجموع، مغان خوبی بودی . روحت شاد و یادت گرامی مادرجون. بری دیگه برنگردی به حق پنش تن:-D :)))

یه پسر بدددجنس دوست نداشتنی ای یه بار بهم گفت: ما دوستیم، ما دوست میمونیم. :)))
:)

چمن پلو :))

من از اول اول خوب بودم :))

:)
چقدر حیف شد.. من بعد از کلی وقت که نبودین کجا بیام :D بذارم؟
از کجا بفهمم دیوایس جدید چی خریدین؟ نکنین این کارو خب.. :(
هر چی که تو دوست داری منم دوست دارم. این خاصیت خوش‌سلیقه‌هاست :)
باید میفهمیدیم پشت اون آموزشا یه خداحافظی پنهون شده .کاش میشد نری از خوندن متنات لذت بردیم هرجا که هستی موفق باشی رامین:-)
خبر رو از ساجده شنیدم و خورد توی حالم. متاسفانه این رفتن‌ها نشونه‌ی خیلی خوبی نیست. منتظرم که برم رشت و قالب جدیدم رو ببینم. خیلی ذوق دارم براش. مراقبت کن از خودت. من به زودی میام تبریز.
دلمون براتون تنگ می‌شه.

+حالتون همیشه خوب باشه...
نُچ
نشد

یکی قطعا رفته روی مخت که داری این کارو میکنی
میگم حالا چرا بک رامین خوب یه رامین دیگه هم پیدا میکریدن
از شما انتظار نداشتم. یا حداقل فکر می‌کنم اگه اینجا نه، جای دیگه می‌نویسید!
یادتونه از آینده نوشته بودیم و شما توی همون آینده وقتی بچه داشتین، وبلاگ رو هم داشتید:-)
حالتون خوب باشه:-)
سلام..
خوبین؟!
دوست گرامی
برگرد بنویس.
نه ولی راست گفتی! اینترنت بدون تو صفا نداره. حالا البته جو نگیرتت برگردیا! جمله داریم از علیرضا میگه:جات خالی میشه ولی برو! به کش شلوار قاتل بروسلی!
مرسی از مطالب خوبتون وبلاگتون عالیه

خوشحال میشم اگ وقت کردین سری هم به وبلاگ و وبسایت من هم بزنید


chartertour.blog.ir

tripvisa.ir
سلام ممنون از وبلاگ خوبت همیشه موفق باشی
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
خداحافظ

من که تازه اومدم.
سلام وقتتون بخیر
مرسی از مطالب خوبتون وبلاگتون عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)