عقاید یک رامین

ده دیقه بعد، خوابش برد

نوشت می‌خوای در موردش حرف بزنیم؟

گفتم آره.

گفت گوشام واسه تو.

يكشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی خوبه که یکیو داشته باشی تو رو بشنوه... من خوشبختانه شنونده دارم ولی متاسفانه خودم شنونده بدیم و باید روی خودم کار کنم.
به نظرم، خودم شنونده خوبی هستم ولی شنونده‌های خوبی ندارم. البته بجز نگار. نگار دوبل خوبه
پس خوش به حال اطرافیانتون و خوبه که نگار رو دارید.
به عنوان کسی که شنونده خوبیه، به نظرتون اگه یه نفر که شنونده خوبی نیست بخواد تبدیل به یه شنونده خوب بشه، شدنیه؟ یا اینا ذاتیه؟
سلامت باشین :)
آره شدنیه. من خودم قبلا اصلا شنونده خوبی نبودم.  به مرور زمان بهتر و بهتر شدم.
تو کامنتای این پست یه چیزایی نوشتم. امیدوارم بدردتون بخوره

یه لحظه فکر کردم منو میگی ( چون خیلی میخوابم)
بعد کامنتارو خوندم ذوق کردم.
نه خواهر. در مورد تو نبود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)