عقاید یک رامین

مگسی را کشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدیست بد است

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است


طفل معصوم به دور سر من میچرخید

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه مشهورش تا به آن حد گندم


ای دو صد نور به قبرش بارد

مگس خوبی بود


من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد

شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 ۱۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

آقای اکبر اکسیر خیلی قبل‌تر از من از شیوه "لوپ" برای سرودن این شعر استفاده کردن :)
اولین باره برا خودم نظر میذارم :))) 
چقدر نظر گزاشتن اینجا سخته !
چطور ؟ مشکلی پیش اومده ؟
دکمه ارسال توی گوشی جواب نمیده !!!!
میشه یه بارم تست کنین ؟ چون من خودمم این مشکلو داشتم ولی یه بار دیگه که چک کردم درست شده بود
درست نشد :( یه فکری بکن
لطف می‌کنی یه بارم نگاه کنی؟
الان گوشی دستم نیست ، بعدا میگم
ممنون :)
راستی خواستی به وبم بیا . قالبت واقعا خفنه !!
باشه :) 
ممنون :)
چون میخواستم تست کنم ببینم با گوشی دکمه ارسال کار میکنه یا نه :)
مرسی :))
کار می‌کنه پس :)
تو مرورگر فایرفاکس گوشی فقط اینطوره که دکمه ارسال کار نمیکنه.
با کروم خوبه :)
+
من یادمه قبلا نظرگذاشتین برا خودتون، ولی پستشو یادم نیست. :| :))
و تو این وبلاگ نبود فکر کنم🤔
پس فایرفاکس کار نمی‌کنه. ممنون که گفتین

+ احتمالا برمی‌گرده به دوران بلاگفا. اون زمان که به کامنتا نمیشد جواب داد.
بله، برا من اینطوریه.
خواهش میکنم :)

+ نه زمانی بود که می‌شد جواب داد ولی همینجوری به دلخواه خودتون کامنت گذاشتید. شایدم اشتباه یادمه نمی‌دونم! :؟
:)

+ البته احتمال چیزی که میگین هست که خودمم کامنت داده باشم :) 
در راستای نظرات بعدی باید بگم که اتفاقن من با فایرفاکس کامنت گذاشتم. الانم همینطور :)
خب خدارشکر :)
ممنون :)
پس حتما اونی که شاعر تو فکرش بوده خیلی عزیز بوده که حتی نمی خواسته از فکر کردن بهش هم دست بکشه (:
همین‌طوره :)
اقا درست ممنون
خداروشکر :)
عزییییییزممممم:) ملت برا خودشون کامنت میذاااارن^^

+شعر رو خودتون نوشته بودین؟ اهههههههه ایش! کوش اون بلاک لعنتی؟:)

+ شعر با صدای اقا رامین خوانده شود
با لحنی که برای رادیو بلاگی ها شعر میخواندند:)
:))))

+ نه. شعر مال " اکبر اکسیر" هستش. :)) به شیوه لوپ باید بخونینش

++ اخه اون شعرا پتانسیل طنز داشت. این نداره 
مننننن این حرفا حالیم نیس:-D
دوسدارم با اون شیوه ای که گفتم با صدای رامین بخونم خیلی هم خوبه:-D
چه زمونه ای شده ها
ملت با صخی جماعت هم بحث میکنن:-D بابا هر چی صخی گف همون اصن[وعععع :-D ]
:)))

خب تورو خدا نگاه کن ببین این هیچی نداره واسه مانور دادن. من از این چی در بیارم اخه :))
منننننن این حرفا حالیم نمیشه:-D
مرسی واقعا :))
صخی این حرفا حالیش نمیشه :))))
[ستاد جو دهندگی]
اوسون اوسون :)) 
دیده شده در مواجهه با این قبیل پست‌هاتون تو لوپ گیر کردم :|
فلسفه‌شون همینه. این که تموم نمیشه. یه دور باطله.
خواهش میشه اقا رامین جان:-D *_____*

عاااااااشقتم هلمااااااااااااا^________^ :)))))))
ماچ به لپاااااااات
:)))
دا بیدانا صخی داریم دا :))
اون که بله :)
تازشم چه خوبه سه تامون انلاینیم*_____*
اقا رامین احوال شمااااا؟:) ایام به کام هست؟:)
مگس ها رو یه دستی میکشید یا دو دستی؟
اره :)
بد نیستم. اگر بخار پز نشیم خوبه :)
مگس رو میدیم برامون می‌کشن. من دستمو به خون نمی‌آلودم :)))))
صخی تا خزش رو در نیاریمم بیخیال نمیشیم توجه کردی؟! :))

درسته شعره رفت تو حاشیه ولی انصافا خیلی خوبه آخرش :)
:))

همون بهتر بره تو حاشیه :)) 

این شعرو من خیلی وقت پیش خوندم. از اون زمان بهش علاقه خاصی داشتم. شاید همین شعر بوده که تو ضمیرناخودآگاهم مونده و باعث شده تگ لوپ رو بنویسم
واااووو پس شعر ارزشمندیه.!
ضمیر ناخودآگاهتون، تگ لوپ. کلا باکلاسینا :))
دیگه کاری که از دست‌مون برمیاد :))
اقاااااا شما که جاتون خووووبه
ما تو این شمال خراب شده ذووووووب شدیم از گرما

چه قدر خوبیم ما چه قدر. کلا پاک و طاهریم همه


@هلما

خوووووب میکنیم اصن:-D بذا فضا های معنوی وبلاگو بپاچونیم:-D
شبا خوبه. ظهرا خیلی گرمه .
:))
آقا آنلاین بمونید صخی میاد. :))
آنلاینه
دییییدی اومدم هلما*______*
:)
تو این مورد انصافا منم آب پز و بخار پز شدن رو تایید میکنم انصافا.

میپاچونیم :))
موتوشکرم :))
جممممممممم کنید اقاااااا
جممممم کنید
نمیشه که اونجام گرم باشه ابپز شید اینجام گرم باشه اب پز شیم:|
مورد داریم فامیل اهل رشت اومده تبریز گرمازده شده :| 
الان این آقا رامین فکر میکنه توطئه ای در کاره ما دوتا اینقدر پر انرژی همزمان پیدامون شده. :))

خودم به خودمون مشکوک شدم یه لحظه.

حس خباثت دارم صخی.
بعید هم نیست :))
اصلا خودتون با زبون خوش بیایید یه اعترافی کنید، یه سوتی بدین یه حرکتی بزنین خب :))
همش باید ما بیاییم توطئه بچینیم ای بابا.
حرکت؟ من نهایتا بتونم هلیکوپتری بزنم :)))
نمیشه نه سوتی بدم نه توطئه بچینین؟ صلح چشه مگه ؟ :))
نه هلما من خباثت هام رو با ادمای سابقه دار پیش میبرم:-D
خباثت فقط با ارام و علیرضا:-D
با هلما مثلا شبیه دپتا خانم متشخص کیف کوچولو مهمونی میگیریم دستمپن تیلیک تیلیک میایم خونه اقا رامین اینا شب نشینی:-D
تیلیک تیلیک :)))))))
خببببب اقا رامین[متشخصانه روی مبل جا به جا میشود]
سوتی جدید چی تو بساط دارین داداچ:-D؟
چهههههههههه خبراااااااا[ ضمن خنده ای خبیثی، با دست محکم و مشتی به شانه رامین میکوبد ]
:))))))
سوتی جدید؟؟؟ چیزی یادم نمیاد
صخی جان تی or کافی؟! البته تبریز گرمه آبمیوه تگری یا بستنی؟!
چه با اعتماد به نفس هم خودم و خودت رو دعوت میکینی :))
یا حتی یخ در بهشت :))
هلما، رامین فراااار کرد:-D
نه اینجام :)) 
صلح همیشه هست، البته سوتی و صلح در تضاد نیستنااا :))
میتونیم خیلی مسالمت آمیز بخندیم.

نه صخی آقارامین امتحانش رو پس داده :) فرار نمیکنن. [تو فکر نمایشگاه ساله بعده و عروسکا و تابلو عکس و نقاشی و اینا و سوت زنان ریز ریز میخنده]
سوتی و صلح در تضاد نیست . صلح و خباثت در تضاده :))

:))) حالا شاید سال بعد نباشم نمایشگاه :))
لامصبببببببببببا هی نگید تبریز گرمه خب! من بیشتر گرمم میشه اینجا:\

ابمیوه تگری لطفااااااا3> بستنی چاق میشیم خوااااهر:-D :|

هلما جان شما چطور؟ تی اور کافی؟ بستنی یا ابمیوه؟ 3>
تعارف نکنا:-D خونه اقا رامین خونه خودمونه

الان که دقت می‌کنم داره برف می‌باره :))

سرپایین واسه منم یه آب پرتقال بیارین لطفا
من همون یخ در بهشت و اگه لطف کنن فالوده :))
صخی همچنان که سرپایی اینارم بیار :))
یا خدا صخی میبینی؟! آقا نمایشگاهت رو برو شما. چه کاریه خب.
فوقش صخی رو میارم والا. :))

خباثت و سوتی هر دوشون یه لذتی دارن وصف ناپذیر. :)
نه کلا میگم. من تا ابد که دانشگاه نمی‌تونم برم که. 

بلــــــــه :))
شتتت اقا واقعا رشتی جماعت تبریز گرما زده شده؟ سیریسلی؟
اقا تو رو خدااااااا نگید! من سرباز دادم تبریز(با لحن مادر شهدا وقتی میگویند "شهید داده ام" بخوانید ) دیگه بذارین بچم لااقل تو هوای خوبی بدبختی بکشه:| هی الکی بگین تبریز خنکه:|

نه نه نه نههههه! صلح اوفه:-D [با لحن مادری که به کودکش میگوید]

وای ارههههه! کلمه ی یخ در بهشت یادم نمیومد
خاکشیر تو ذهنم بوداااا هی فک میکردم اون یکی چی بود یادم نمیومد
همون یخ در بهشت لطفا^__^ تیلیک تیلیک:-D


بلی :|
ولی خب طبق گزارش‌های جهانی امسال تو کل دنیا سال گرمی بوده و هست. [با لحن خبری] 

:))

شما باید الان می‌آوردی تو سینی. چرا دیر دیر می‌خونی کامنتارو؟ :))
اصلا همون مهمونی که صخی گفت. :))
:))
بچا بچا یه لحظه استپ
الان سفارشا به چه منواله؟
اقا رامین؟ اب پرتقال(تیییک)
هلما جون خواااهر؟ یخ در بهشت با فالوده
صخی دخترم شما چاق میشی یا اب میوه یا یخ در بهشت؟
گزینه دو چون تو اسمش بهشت داره خنکای بیشتری منتقل میکنه:-D
دو لطفا
خب دوستان من الان برمیگردم:-D
:))
مرسی . فقط یه کم زودتر :))
من الان دلم موهیتو هم خواست خنکای اون یه چیز دیگه است اصلا :)
دست به مهره نداریم :))
من بابت حجم خباثت و حسادتم عذرخواهم
اول که جواب کامنت هلما رو خوندم فک کردم میگین سال بعد میرین نمایشگاه و منظور نمایشگاه کتاب تهرانه
بعد دیدم نههههه همون تبریزم نمیرید!
بعد اصن ته دلی شاد شدم که حالا که تهران نمیاید حای دیگه هم نمیرید:|
ببخشید خلاصه
یه ریزه از درون حسودم:|
:)))))))
ما تو دانشگاه هر سال دوتا نمایشگاه خیریه برگزار می‌کنیم. هلما هم چند بار تشریف آوردن. 
اقا بدیهیه چرا دیر اوردم:-D داشتم حررررف میزدم:-D حررررف!
:)))
صخی به کارت برس پذیرایی کن بجای حسادت :))

منو باش میخواستم تو رو هم با خودم ببرم. :)
:))
هلما جان خواهر! برادر این فالوده مالوده ات ر بنوش ما رو نصف شبی اسیر ابیر موهیتو پوهیتو نکن
آ قربونت بشم عموجون:-D
:))
جییییبغ رامین تخته بلدییییین؟ دس به مهره نداریمممم^^ اخ اخ جاش بود واقعا
بله :)) البته تو شطرنج هم دست به مهره هست 
صخی میگه چند بارا :))
قشنگ اعضای اجرایی خیریه منو شناختن کم مونده برم باهاشون دوست شم.
دو بار اومدین دیگه :)) 
چه اشکالی داشت مگه؟
تخته؟! من در حد شطرنج بلدم.
تخته رو داور وایمیستم فقط :))
احسنت 
ببخشید هلما جان واقعا بابت این روحیه خبیث و حسود شرمسارم

اصن حتی اگع نمایشگاه نباشه همممم اقا رامین یه تنه نمایشگاه خیریه رو برگزار میکنن:-D و قدوم سبز مدعوین، هلما و صخی را شادمانه گل میپاچن
:)) 

این هندونه‌ها رو از یخچال ورداشتین؟ بجای اینکه بذارین زیر بغل من ببرین نصف شبی خنک بشیم :))
سه بار البته :)

هیچ اشکال اتفاقا خیلی هم خوش گذشت. *___* فقط من فکر شمام با دوستای خل و چل مثل ما :)) صخی دور از جونت.
[صخی حالا حسادت نکنیا] ::))
درسته . 3 تا.

این چه حرفیه. اختیار دارین 
آفرین دختر حالا شد. :)
بزن اون دست قشنگاا رو هم برا قدوم مدعوین و هم برا صاحابش. حله :)
ولی خب این دفعه حواسم هست که قراره یه نفر مهمون بیارین :| مثل دفعه قبل نمیشه :|
اصلا دوستان باکلاس و فوق العاده آروم مثل ما (آیکون عینک دودی این وقت شب)
البته دفعه اول شدیدا نگران دوستتون بودین :))
وای حالا من هرررررر چی تخته رو خووووب بلدم
هیییچی از شطرنج حالیم نیس

خوووووبه کههههه^^ کلی هم قشنگه ادم پی کار خیر باشه:) دوستای خیر داشته باشه:)
خوووووب کردی تازشم


الای بمیرم هلما ترسید:-D هر چی میگه طفلک نگران حسادت منه:-D خاکبرسرت صخی همش حماسه می افرینی:-D
نه خواهر من نکه خودم خل و چلام به خل و چلا حسودیم نمیشه:-D بلا نسبت شماها البته

کفففففف مرتبببببببب هووووووووو
من دوتاشونم فقط در حد قوانین بلدم. بازی کردما ولی برام جذاب نبوده :|

:))
بابا اقا رامین جان چه خبردونس؟:-D
یخ در بهشت بعدشم هندونه؟ برادرم کاه از خودمون نیس مثانه که از خودمونه:-D میخوای تا صب بریم دشووری وبلاگت خلوت شه بری تخت بخوابی
هلماجان نگا خواهر! نگا! هی بگو ما خبیثیم! هی بگو ما توطعه میچینیم! ببین ملت با هندوانه چه خصم ها که بر ما روانه نمیسااااازند
:)))
آقا بدم خودم بخورم. اونجا مثل اینکه گرم نیس اصلا. گرم بود به من مجال نمی‌دادی :)) 
ببخشیدا خیلی ببخشید. این آقا رامینی که من میشناسم حواسش هم باشه همون لحظه یادش میره. :))
دست خودم نیست یادم میافته الانشم از خنده غش میکنم.
همه چی به کنار توجیه میکردین منم به واسطه چشمام که گرشون کرده بودم دنبالتون میگشتم شناختین خیلی باحال بود خیلیا :)

آفرین صخی جانم.
:)))) 
بابا خب اخه اونو هماهنگ نکرده بودین که :| :)) 

توجیه؟ واقعیت بود :)) ذهنم مشغول نمایشگاه بود :| 
صخی در جریانم مردم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن :)) آقا چه خبره این وقت شب این همه سفارش میدین خب، بچه گناه داره :)
صخی راضی یا بیشتر دعواش کنم؟! :))

وای آره دوستم... هم من اولم بود هم جمع وبلاگی نبود هم دوستم واقعا باید کنترل شه تحت هر شرایطی. کلا یه وضعی :))
خب میگم بجای اینکه هندونه بذاره زیر بغل من ببره بخوریم داا :))

ولی خدایی خوب کنترلش کردین :))
بچا حس میکنم الان کل پست تو حاشیه اس ما با لیوانای یخ در بهشت و موهیتو(اخرش دلش سوخت و.برای هلما اورد) تو کادریم:-D
بعد این کادر قاب عکس کامنتا هم صحه میذاره رو حسم:|
بیچاره اکبر اکسیر :)) 
همین طوره :))
اقا شماهم رحم کن به خودت برادر! چرا دوسداری بری دشووری من و هلما رو رها کنی کنج خونه؟
باشه بابا. فردا میخوریم :))
کافیه هلما جان کافیه:-D
:)) مرسی
هماهنگ میکردم که اون اندازه جالب نمیشد، قیافه اون شکلی شما رو نمیدیدیم. وای خدا میگفت: باید بشناسم؟! :))

حالا همون واقعیت :)) ولی خب چیکار کنم میخواستم اول پیدا کنم شما رو خیالم راحت شه. برا کنترل دوستمم لازم بود اتفاقا.
:)) "باید می‌شناختم" :))))))

:))
وای بچا ته دلیییییی دلم خواست از نزدیک ببینمتون!
کاااااش میشد واقعا
هیچ چیز بعید نیست. خدارو چه دیدی شاید بشه
آفرین صخی گلوم خشک شده :))

شمام آدم شناسیاا. نود درصد انرژیم صرف کنترل کردنش شد. :))
تازشم:-D قیافه اقا رامین وقتی داره میگه باید بشناسم؟ ابلفضللللللل همینجوریشم دوست خوبمون جدی تشریف دارین
یا حرضت عباس خلاصه:-D
من جدیم؟ :| بابا من همیشه می‌خندم :| 
بگم دارم از فضولی میمیرم که بدونم شاخصه دوست هلما چی بوده که به کنترل نیاز داشته؟
دوست‌شون شدیدا مستعد سوتی دادن بودن :)) توضیحات بیشتر از هلما
نه نه صخی پشت مانیتور جدی نشون میده. من دیگه ترسم ریخته :))

صخی پاشو بیا ببینیمت خب. منم دلم خیلی خواست.
عه.  این طوری دیده میشه واقعا ؟ :| 
بچا
دلم کتلت خواست:|
الان اخه ؟ :|
اقا من بلد نیستم حضوری با دوستام سوم شخص حرف بزنم خب! قططططعا پدرم در میاد! هی باید با دستمال کاغذی عرق از جبین پاک کنم:-D :|
ترسسسناک نه ها هلما
معذبمه :|

خواااااااعرجان(با لحن شمالی) بغل گوشم نیستیناااا که سر خر رو کج کنم بیام:-D
ولی سعی خواهم کرد اقا سعی خواهم کرد:) شاید تابستون سال بعد موفق شم:)
:))) شما معمولی حرف بزن :)) 
اون "توضیحات بیشتر از هلما" رو با لحن "اراعه ای از سایت دمنتور" وسط هری پاتر خوندم:-D
دمنتور :)))
صخی این دوست من فک کن زمین هموار راه بره سه بار کله پا میشه. استاد سوتی دادن و ساز مخالف زدنه.
فک کن صدای چاووشی پخشه تو فضا من میگم چه خوب آقا رامین تایید میکنه، من میگم: آقا رامین لابد سلیقه شماست و دوستم میگه: اه اینو کدوم کج سلیقه ای گذاشته سرم رفت. :)

:))))))) اینو اصلا نشنیده بودم من :)))))))))
چرا هیچکس به میل کتلت من اهمیت نمیده اقااااا؟:-D
رامین جان داداچ. سیب زمینی دارین؟
هلما جان خواهر
حواستو بده به من که خونه مردمو به اتیش نکشم
یااااا علی:-D بریم کتلت بزنیم:|
بله داریم :) بفرمایین :))
جدی جدی هم نشون نمیدین. اون اندازه که شوخ بودن و خند رو بودن شما تو حضوری واضح و مبرهنه تو وبلاگ نیست.

الان پشت مانیتور قهقه زدن من معلوم نیست که مثل همونه مثلا صخی ببینه هی دارین سر پا میرقصین شاخ در میاره. :))

یا مثلا دستاتون رو مشت میکنین به نشان پیروزی یییس میگین الان تصورش برا صخی سخته باید اون صحنه ها و لحظه ها رو دید.
خیلی تلاش می‌کنم :| :)) از این بیشتر نمی‌تونم :|

:))))) سرپا رقصیدن من وسط نمایشگاه :)))))))) هی میومدن بهم میگفتن رامین توروخدا ثابت وایستا. حراست میاد می‌بینه گیر میده :)))

عه. اونم دیدین؟ یادم نمیاد که اون حرکتو تو نمیشگاه زده باشم :)))
واااااااای هلماااااا:-D کامنتت عالییییییی بود.
شتتتتتتت اقا عاشق دوستت شدم:-D
دیدیش سلام منو برسون ماچش کن بگو صخی گفت افرییییین! درست فهمیدی! چییییییه این اقا رامین کج سلیقه! اه اه اه! اخه نگا! شما قالبای وبلاگو نگا! خودش گویاس!بلااااااک اند ریپورت اقا! اه اه اه
:))

البته من در حال مذاکره برای پخش تی ام بکس بودم :)))
وای خاکبسرم هلما دیدی! کیفتو سفت بگیر دستت قشنگ جا سنگین بشین خواهر! عوض اینکه اقا رامین سوتی بده ما داریم سوتی تعریف میکنیم میخندیم! نگا بچه مردم طفلی اصن سوتی دوستت رو نشنیده بودن حتی:-D
سوتی‌های من رو باید حضوری ببینین. پشت مونیتور سوتی نمیدم زیاد 
صخی از شما چه پنهون شام آبگوشت بود نخوردم الانم گشنمه. منم کتلت.
تعریف نباشه آشپزیم خوبه نگران خونه مردم نباش :))
:))
شتتتتتتت ولاااااکن نقیییییی(با لحن شمالی لطفا)!
اقا رااااامین سرپا برقصه؟ دست مشت شده بیاره پایین بگه یییییس؟ سیریسلی؟ برووووو هلما! گرفتی مارو؟
رقص که نه. هد می‌زدم. با دامنه‌ای یه سانت :))) خیلی ریز و زیرپوستی :)))
خببببب اقا رامین جان! تا هلما جونی داره ترتیب کتلت رو تو اشپزخونه میده شما یه توک پا تشریف بیار تو پذیرایی ببینم سرپا رقصیدنتون چجوریاس[میخندد]
:))))) نه من روم نمیشه :))))
از بس آقا رامین خودش سوتیه سوتی بقیه رو نمیبینه. :)

منو اینجوری نبینید نکته سنج و تیزبینم :)) یکم برم تو بطن روز نمایشگاه حتما حرکتای دیگه اتون یادم میاد. :))
خودمم که سنگین و رنگین اصلا سوتی نمیدادم که. :)
نشنیدم خـــــب :)))
بابا من تو نمایشگاه کاملا گاردهای شخصیتمو میارم پایین. :)) وگرنه بقیه جاها اون قدر هم جلف نیستم :))
اتتتتتفاقا دیروز تو ساحل تی ام بکس میخوندیم به دوستم گفتم رااااامین بودااااا؟ همون که هر فصل قالب عوض میکنه؟ پلی لیستش همش تی ام بکسه
دوستم ارادت فرستاد خلاصه:-D
احســــــــــــــنت :)
ممنون
اون یس نثار خودم شد آخه. همون لحظه که با نرگس متفق القول و خبیثانه از شیطنت من میگفتین البته نرگس حواسش نبود تایید کرد سیز ده دیلینن توتدوز. (فارسیم تموم شد.)
:))))) یه چیزایی یادم اومد :))
وای بچا سر جدتون! با یه سری از بلاگرا ۹۸/۸/۸ قرار داریم! شماهام بیاین!
کجا ؟ 
ای جون دلمممممم! هلما ترکی حرف زدی یاد لهجه رامین و ف شین افتادم تو مصاحبه رادیو بلاگی ها!
:)) خوب یادم انداختی
من تو اون مصاحبه میشه گفت نزدیک به خود واقعیم بودم. کجاش جدی بودم ؟ :))
محل قرار تهران؟!
میشه آبان ماه.!
اووووم.. اگه بشه میاییم خب.
و من سرباز نباشم :|
هلما جون خواهر الکی میگن! بقیه حاها هم همونقدر جلف هستن:-D [ستاد کرم ریختن و مزه پراکنی های لوس]
:)))

بعضی وقتا بعضی جاها طوریم که می‌ترسن بیان سلام بدن بهم :| در این حد :|
جلف چیه خیلی هم خوبه، باعث میشد منم راحت باشم هی نرم تو خودم و ذره ای از شیطنتام رخ نشون بده. :))

عه یادش بخیر مصاحبه خوبی بود. تازه اشم آقا رامین دوست داشت با تو مصاحبه کنه :)
خب بله. چون شمارو می‌شناختم و شما هم منو می‌شناختین. 

:) اره خودمم خیلی حس خوبی دارم به اون مصاحبه
کالا از بس همیشه محل قرارهامون تهران بوده ها حتی در مورد محل قرار هیچ حرفی هم نزدیم:|
لابد تهرانه اینم:|
اقا از الان برنامه هاتون رو خالی بذارین که بتونین بیاین تازشم:)
از الان :)) زود نیس یه کم ؟ :))
ببین تو رو خدا بنده خدا یه مگس کشته نکشته گرفتار ما دوتا شد. :))
:))
شت و *اااااااااااا* ! اون لحظه ای که گفتم برنامه هاتون رو خالی بذارید یاد سفارشام به بقیه بچه ها افتادم! گفته بودم پولاتون رو جمع کنید
مرخصی سرکار و سربازی رو ذخیره کنید!
سیریسلی رامین؟ ممکنه سرباز باشی واقعا؟ مرخصی ذخیره کن برادره من مرخصی!
بله . اون موقع سرباز خواهم بود. ببینیم تا اون موقع چی میشه
عه 98 تاریخ نزدیکیه.
اه سربازی :| خیلی بده خیلی. یه کاریش کنید نرید خب چیه آخه الکی دو سال وقت آدمو میگیره.
چاره‌ای نیس 
جسارت میکنم محضر خوبان
دقایقی چند مجلس رو به مقصد دشووری ترک میکنم
اگه بیدار بودین یه ربع_ ده دقیقه دیگه در خدمتم
من هستم هنوز
من از الان برم از مامانم اجازه بگیرم. :)
بچه به این خوبی :))
ساعت 2 و نیم شب :)) 
منم هستم. :)
سردردم خوب شده حالم خیلی خوبه.
خداروشکر :)
خب تا صخی بیاد منم یه چای بخورم.
بویرون
۱:نعره زنان و جامه دران
توووووو رو خدا حرف از سربازی نزنید من سرباز دادم حالم بده!

۲:اقاااااا من میخواستم بگم تو مصاحبه جدی نبودین که شاهد از غیب رسید چندتا کامنت پایین تر خودتون گفتیم یه وقتایی ملت جرعت ندارن حتی سلام کنن:-D
ولی من خودمم اینجوری ام! بسته به مکان و شرایط رفتار و باخوردهای رفتاری به شدددددت متغییری دارم.

وای اره منم کلی حس خوب دارن به اون مصاحبه! سییییییییریسلی اقا رامین دوسداشتین با من مصاحبه کنین؟وااااااااقعا؟ الان یه چیزای محوی داره یادم میادا انگار بعدش مثل یک جو زده ی بدبخت میگفتم اینترنتی مصاحبه ضبط کنیم و اینا ولی اصلااااا یادم نبود! چه حس خوبی داشت یاداوریش:)))))))) عزیزم الای^^

(در مورد دیدار بلاگرانه)نه اقا زووووود نیس! هیچم زووود نیس! تازه الان که دیره! از اولای اردیبهشت تاریخ مشخص کردیم! یعنی کشتمممممم کسی که اون روز نیاد!:-D

1. چشم
2. خب منم همون طوری دیگه. بستگی داره به شخص و مکان و ساعت و ... :)

بله بله :)) 

آبان سال بعد هنوز 15 ماه مونده هااا :|
شت چه کامنت طویلی:|
:))
در مورد دیدار ضمیمه کنم که اقا ما الان شونزده نفریم. دفعه پیش هرررررکاری کردیم هماهنگ شیم همو ببینیم نشد:| تهش شیش نفر رفتیم نمایشگاه !
و من واقعا دوستداشتم هممون باشیم!
همون شب رسیدم خونه گفتم بچه ها تاریخ بعدی رو معلوم کنیم و همممممه بیایم! دبه مبه هم نکنید که کار دارم و مرخصی ندارم و ال و بل!
به سربازمونم گفتیم مرخصی ذخیره کنه حتی:-D
دانشجو های درسخونمونم از وسط (پرهام داداش صدامو داری عشق؟:) وست ) کلاس میکشیم بیرون میاریم دیدار:-D :|
خب من نمی‌تونم از الان قول بدم، چون واقعا حضورم به صدتا عامل بستگی داره. ولی خودم دلم می‌خواد باشم :)

بله و زمانی که تاریخش رو مشخص کردیم هفده ماه مونده بود:-D :) همچین ادمی هستم من:-D
احسنت
شب خوبیه. :)

زود نیست صخی برا سربازی یهو بالا پایین کردم گفتم نزدیکه. :)

چرا شما همه چیز محو یادتونه جفتتون من کلمه به کلمه و واو به واو آخه؟!
اره :)

شما حافظه‌تون خوبه چون :))
تو راه اجازه گرفتن بودم که متوجه شدم مامانم خوابه :)) ایشالا فردا
ایشالا :)
ارهههه موافقم^^ شب خوبیه:)

وای من واقعا حافظه عجیبی دارم
بعضی جیزا خیلی خوب یادم میمونه و بعضی چیزا همین که محو هم یادمه جای شکر داره
:)

خوبه
عزیییییزم هلماااا^^ رفتی برا هشت هشت نود و هشت اجازه بگیری؟ الای من بگردمت خب^_____^
تازشم ما یکم غریبه گریزیم رفتیم تو غار در رو بستیم رو خودمون.:-D ولی شما دوتا رو با افتخاااااار به عنوان مهمان ویژه صخی در جمع پذیرا خواهیم بود:-D وای ننه^_____^
:)))

بقبیه رو ما می‌شناسیم؟ 
آقا قالب یه چیزی کم داره. تعداد کامنت ها رو نشون نمیده. :)
اونو خودم کم حذف کرده بودم. صفحه اصلی نشون میده
اقا رامین جان:) حله. شما همه سعی ات را بنومای که به ما بپیوندی:)
چشم :)
جا داره از همون شت خودت استفاده کنم صخی :))

منم ایشالا همون صد تا عامل که اومدنم بسته به اونه رو اوکی کنم حتما میام دلم خیلی میخواد باشم تو جمعتون :)
:)

واقعا صد تا عامل تاثیرگذارن
چیزی نیست 104 امین نظره هنوز جا هست :))
رکورده خودش
بقییییییه رووووو امممممم
کما کان اره میشناسید گمونم.
یه چندتایی شاخ بیان داریم که مشهور هستن:-D
یه چندتایی بلاگفایی و میهن داریم که نه قطعا نمیشناسید
باقی هم بچه های گل معمولی و نازی ان که احتمالا برخورد داشتین باهاشون

اقا سیریسلی! رابطه تون با گروه تلگرامی چطوره؟ ادتون کنم تو گروه؟
:) خوبه

شاید عجیب باشه ولی من تو همه فضاهای مجازی بغیر از وبلاگ، شدیدا کم حرف و منزوی هستم و این هم خودم و هم بقیه رو آزار میده. بهمون خاطر منو ادد نکنین خوشحال میشم :) با تشکر
شتتتتت صد و چهاااارتا! قشنگ وبلاگ جوان مردمو ترکوندیم هلما:-D چه قدر خوبیم ما اخه:-D
خیلی :))
وبلاگ بیشتر خوش میگذره :)

اصلا صخی هرازگاهی بیا اینجا وب آقا رامین رو بترکونیم مزاحم بقیه هم نشیم. :))
وبلاگ خودتونه :))
بچه ها دوستان برم به خودم فشار بیارم ببینم میتونم بخوابم چهار ساعت دیگه میرم سرکار. :)
اوه اوه. شبتون بخیر :) خوش گذشت :)
خیلی خوش گذشت. :)

شبتون بخیر و خوشی.
:) 
همچنین
اقا نی لو بلاگستان رو میشناسید؟ سالهاست در گروه ما در نقش دیوار ایفای نقش میکنن دوست خوبمون( نی لو جان مزاح میکنم ناراحت نشی عشق:D :*)
کلللللا صحبتی نمیکنن گاااااهی یه دالی میکنن و تمام:)
من پایه ام هلما جان. کلا دست قدری در جت های وبلاگی داریم ولی گروه مون هم عشقه
اقا پیشنهاد میدم جفتتون امتحان کنید:-D خوشتون نیومد ندا بدین ریموتون میکنم:-D :|
نه متاسفانه. من هم مثل ایشونم.

دیگه نمیشه به پیشنهاد شما نه گفت :)
ای جانم هلما جان:) خوب بخوابی عزیزم
ماچ به لپات:*****
:)
مرسی اومدی هلما جون
خیلی خوشحال شدم دیدمت
ایشالا مهمونی بعدی ارام وحشی میبینمت عزیزم:-D
قدم رنجه کردی
:))) 
ولی کلا انگار قسمت نیس بریم تلگرام:|
هر چی تلاش میکنم تلگرامم وصل نمیشه:| بچا همی وبلاگ میبینمتون اصن:-D
:))
قسمته دیگه :))
عه سیریسلی به پیشنهاد من نه نمیگین؟ هووووورا :) اقا من تمام توانم رو میذارم امشب وارد تلگرام شم که ادتون کنم
اگر نشد و موافق بودین همچنان ایشالا فردا
گروهمونم کاملا رهاس شما هر وقت با جو راحت نبودی یا دکمه لفت رو بزن یا یه ندا بدی حله :)
حله مشکلی نیست :)
برید بخوابید خب من همش فکرم اینجاست خوابم نمیبره :)))🙈
:)))
باشه. منم رفتم بخوابم
شبتون بخیر
آفرین :)
شب بخیر
:)
پووووففففف چقدر نظر داری !
خیلی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)